فرمانده سپاه دشتی:

جوانان و نوجوانان در نوک پیکان تهاجم فرهنگی قرار دارند

فرمانده سپاه دشتی گفت: جامعه ما همیشه در معرض تهاجم فرهنگی دشمن بوده و جوانان و نوجوانان در نوک پیکان این تهاجم قرار دارند.
کد خبر: ۸۸۷۲۱۸۹
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، غضنفری ضمن تبریک ولادت امام حسن(ع) اظهار داشت: جامعه ما همیشه در معرض تهاجم فرهنگی دشمن بوده و جوانان و نوجوانان در نوک پیکان این تهاجم قرار دارند.

وی با اشاره به شبیخون فرهنگی دشمن افزود: در این راستا سپاه ناحیه دشتی با همکاری ادارات و شورای شهر سعی دارد در ایام تابستان فضایی سالم، شاد و مفرح برای خانواده‌ها و به خصوص جوانان و نوجوانان ایجاد کند، تا قدمی در راستای مقابله با این تهاجمات برداشته باشیم.

وی عنوان کرد: از خانواده ها دعوت می کنیم با حضور پرشور خود در برنامه های پایگاه فرهنگی؛ ما را در رسیدن به این هدف یاری کنند .

وی در ادامه، دوران جوانی را یک فرصت مغتنم خواند و خطاب به جوانان گفت: شما جوانان عزیز دلهایتان پاک است لذا از خداوند منان هرچه بخواهید خداوند به شما اعطا خواهد نمود پس هرچه که بدنبال آن هستید را در آستان خداوند غفار جستجو نمایید.

غضنفری در ادامه سخنانش ویژگی های دشمن واقعی را برشمرد و تصریح کرد: امروز، دشمن جوانان و بنیان خانواده های ما را با هزینه های هنگفت مورد تهاجم فرهنگی قرار داده است و روی جنگ نرم حساب کرده تا زندگی خانواده ها و جوانان ما را هدف قرار بدهد لذا باید مراقب هجمه های فرهنگی دشمن باشیم.

وی در ادامه سخنان خود، آمریکا را دشمن همیشگی جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت: داعش و گروه های تکفیری ساخته و پرداخته آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند. لذا اینکه می بینید در حوادث اخیر، تروریست ها به حرم مطهر امام راحل و مجلس شورای اسلامی حمله کردند هدفشان نشانه رفتن ولایت فقیه و مردم سالاری دینی ما بود که نشان از کینه توزی های آمریکا دارد چرا که انقلاب ما حرف های جدیدی برای زدن دارد و آنها نمی خواهند این حرفها در دنیا شنیده شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد :ما بعنوان نیروهای مسلح وظیفه داریم همواره برای مقابله با خطرهایی که جمهوری اسلامی ایران را تهدید می کند آماده باشیم و توانمندی های خود را بالا ببریم تا ملت عزیز ایران آرامش داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار