عبدالمجید فرایی در گفتگو با «بسیج»:
شاعر ارزشی کشورمان گفت: شعرای طنز پرداز به جای پرداختن به مسائل مهمل و ناچیز که فقط باعث خنده عده ای می شود با نگرشی انقلابی این جاهلیت مدرن را همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند هجو کنند.
کد خبر: ۸۸۷۲۱۳۹
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
عبدالمجید فرایی شاعر ارزشی کشورمان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری در خصوص لزوم هجو جاهلیت مدرن توسط شعرا گفت: البته رهبری در هر مقطع حساسی رهنمودهای خوبی داشته اند و در این اوضاع عجیب پیچیده همچنان که خود زمامداران آمریکا و عربستان سعودی مسخ شده اند می خواهند حقایق را هم مسخ کنند.

فرایی تاکید کرد: شعرای متعهد و بصیر با رهنمود مقام معظم رهبری مطمئنا سرود های خوبی ارائه خواهند داد و مجدانه در این امر می کوشند و مخصوصا شعرای طنز پرداز به جای پرداختن به مسائل مهمل و ناچیز که فقط باعث خنده عده ای می شود با نگرشی انقلابی این جاهلیت مدرن را همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند هجو کنند.

وی افزود: آنها برنامه ریزی کرده و تروریست تربیت کرده و صادر می کنند اما ایرانی که خودش زخم خورده تروریست است و از اول انقلاب تا به حال متجاوز از 17 هزار شهید تقدیم کرده را متهم به حمایت از تروریسم می کنند.

شاعر ارزشی کشورمان تصریح کرد: عربستان که فاقد هر گونه آزادی و مردم سالاری است به تروریسم پروری می پردازد و از خود کامگی بحرین حمایت کامل می کند. ما در برابر جاهیلت مدرن و زر و زور و تزویر مدرن سرفرازیم. در سوریه و عراق و یمن به فضل خدا مقاومت کرده و به لطف خدا پوزه جاهلیت مدرن را به خاک می مالیم.

فرایی گفت: بعضی از مسئولان دولتی و دیپلمات های ما گرفتار ضعف نفس انقلابی بودند و شاید الان هم باشند و در برابر آدم های حقیری مثل حکام خلیج فارس کم می آورند و عزت ایران انقلابی را زیر سوال برده و ذلیلانه برخورد می کنند.

ارسال نظرات