خبرهای داغ:
امام جمعه خوانسار:

هدف دشمنان تکه تکه کردن امت اسلامی است/ اختلاف افکنی بیماردلان غربگرا در امت واحده اسلامی

حجت الاسلام خواجه کریمی گفت: رئیس جمهور آمریکا اظهار می کند اگر روزی منافع آمریکا ایجاب کند که زیر پرچم لااله الا الله و عربستان بیاییم این کار را خواهیم کرد و امروز نیز اتحاد بین عربستان و آمریکا نشان می دهد که آمریکا برای دستیابی به منافعش از هیچ کاری دریغ نمی کند.
کد خبر: ۸۸۷۲۱۲۵
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶
امام جمعه خوانسار در مراسم محفل انس و مودت که با حضور فرماندهان و اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج و خانواده های ایشان در تالار امیر این شهرستان برگزار شد با اشاره به شکل گیری امت واحده اسلامی با رسالت پیامبر اکرم (ص) و برخورد دوجانبه برخی با آن حضرت اظهار کرد: در همین امت واحده در کنار گروه مومنان که با قلب و ایمان کامل به خدا و رسول او و قرآن کریم ایمان داشتند گروه دیگری نیز وجود داشت.

حجت الاسلام رسول خواجه کریمی با بیان مختصات رفتاری و فکری این گروه دربرابر پیامبر اکرم (ص) گفت: این گروه بر خلاف مومنان واقعی زبانشان امری و دلهایشان چیز دیگری را عنوان می کند.

وی افزود: این گروه وقتی با پیامبر(ص) بودند اظهار می کردند که با پیامبر هستند اما وقتی در جمع یاران خود قرار می گیرند می گویند ما او را قبول نداریم و با شما هستیم، این گروه در میدان های سخت جنگ و جهاد حاضر نمی شوند و برای رفتن به جبهه بهانه می آورند.

امام جمعه خوانسار وجود همین گروه در امت واحده اسلام را موجب دورماندن امیرمومنان (ع) از حقشان به مدت 25 سال بیان کرد و ادامه داد: همین گروه بودند که باعث شدند امیرمومنان بیش از نیمی از مدت 5 سال خلافتشان را در جهاد باشند.

وی اضافه کرد: اینها کار را به جایی رساندند که بر امام حسن مجتبی (ع) برچسب گمراه کننده مومنان زدند و کثرتشان به حدی رسید که امام ()ع دیگر امکان مقابله با آنها را نداشت و مجبور به صلح شدند.

حجت الاسلام خواجه کریمی تحلیل برخی را در مورد صلح امام حسن (ع) و ارتباط آن با مذاکره با آمریکا را نادرست دانست و گفت: این که برخی می گویند ما نیز باید مانند امام حسن (ع) که با معاویه صلح کرد با آمریکا کنار بیاییم اشتباه کامل است، چرا که این میدان با آن میدان قابل مقایسه نیست.

وی خاطر نشان کرد: کارشکنی های این گروه و این اختلاف در امت واحده آن قدر ادامه پیدا کرد تا جایی که در سال 60 هجری امام حسین (ع) را کافر و خارج از دین معرفی کردند و وضعیت اسلام به جایی رسید که یزید به صراحت منکر وحی و قرآن شد.

امام جمعه خوانسار با تاکید بر هدف دشمنان برای تکه تکه کردن امت اسلامی تصریح کرد: حادثه تروریستی اخیر نشان داد که داعش با شعار اسلام گرایی و هدفمند درصدد کشتار مسلمانان به خصوص شیعیان است.

وی افزود: رئیس جمهور آمریکا اظهار می کند اگر روزی منافع آمریکا ایجاب کند که زیر پرچم لااله الا الله و عربستان بیاییم این کار را خواهیم کرد و امروز نیز اتحاد بین عربستان و آمریکا نشان می دهد که آمریکا برای دستیابی به منافعش از هیچ کاری دریغ نمی کند.

حجت الاسلام خواجه کریمی تاکید کرد: آن افرادی که در دلهایشان مرض و بیماری است و به دنبال غرب هستند آنها درصدد زدن ریشه اصلی می باشند و می خواهند از آن شقاقی که امت واحده اسلامی را به هم ریخت دوباره استفاده کنند.
ارسال نظرات