خوشبختانه طی سال‌های اخیر تولید نوشت افزار داخلی با رونق همراه بوده و در این میان خودکار "کیان" یکی از نمانام‌های موفقی بوده که توانسته جایگاه نمانام های فرانسوی خودکار در ایران را بگیرد.
کد خبر: ۸۸۷۲۱۰۰
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

به گزارش سازمان بسیج کارگری کشور خبرگزاری بسیج، علی خرم دل مدیر فروش شرکت صنعتی صفا با اشاره به حوزه فعالیت این شرکت اظهار داشت: شرکت تولیدی صفا از سال 88 فعالیت خود را در زمینه تولید نوشت افزار ایرانی آغاز کرده است.

وی ادامه داد: شرکت صفا تا پیش از این حدود 60 سال در حوزه واردات خودکارهای فرانسوی فعالیت می‌کرد که از سال 88 بنابر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تاکیدات مقام معظم رهبری در این حوزه تصمیم به تولید نوشت افزار ایرانی در داخل کشور گرفتیم  و خوشبختانه تا کنون در این راستا موفق عمل کرده‌ایم و توانسته‌ایم جایگاه خودکار فرانسوی  در ایران را بگیریم.

مدیر فروش شرکت صنعتی صفا با عنوان اینکه حجم تولید شرکت روند رو به رشدی را به خود گرفته است، افزود: خوشبختانه طی سال‌های اخیر تولید شرکت روند فزاینده‌ای را به خود گرفته و تا کنون توانسته ایم محصولات خود را به صورت مداوم به 4 کشور صادر کنیم که میزان این صادرات هم قطعا در آینده بیشتر خواهد شد.

خرم دل با بیان اینکه تابحال استقبال مردم از این محصول چگونه بوده است، عنوان کرد: طبیعتا به خاطر کیفیت بالا و قیمت پائین تری که این محصول به نسبت مشابه خارجی خود دارد با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم مواجه شده است.

وی افزود: تمام قطعات این خودکار در داخل کشور تولید ‌می‌شود و تنها بخشی از مواد اولیه آن که در کشور وجود ندارد را مجبوریم از سایر کشورهای دیگر تامین کنیم.

مدیر فروش شرکت صنعتی صفا در پایان با توجه به محصولات جدید این شرکت خاطر نشان کرد: استقبال خوب مردم از خودکارهای کیان که از محصولات شرکت صنعتی صفا می‌باشد باعث شده تا مدیران این مجموعه به فکر تولید و ارائه محصولات متنوع تر و جدید تری باشند، از همین رو  مداد، ماژیک وایت برد و پرمننت که از محصولات جدید شرکت صفا هستند تا مرداد ماه وارد بازار خواهند شد


ارسال نظرات