خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به بحث امر به معروف گفت: در بحث امر به معروف انقلابی‌گری و روحیه انقلابی‌گری یک معروف است و ترس و منفعل بودن نیز یک منکر است.
کد خبر: ۸۸۷۲۰۵۱
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
انقلابی‌گری و روحیه انقلابی‌گری یک معروف است/ کیفی‌سازی حلقه‌های صالحین در اولویت باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ داود ابراهیمی در جمع فرماندهان پایگاه های بسیج حوزه علی ابن ابیطالب(ع) اظهار داشت: فرماندهان پایگاه‌ها باید مطالعه کنند و بسیجیان و خانواده‌های آنان را آگاه کنند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: تبیین برای مردم مانند جهاد است، بنابراین شما وقتی مردم را آگاه کنید مثل این است که با تکفیری‌ها جنگیده اید و این بسیار مهم است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه دشمنان انقلاب به دنبال ایجاد مشکلات اقتصادی و معیشتی برای مردم هستند، ابراز داشت: تحریم ها و حرکت‌های ذلیلانه ای که امروز دشمنان انجام می دهند، نشأت گرفته از این است که در برابر اقتدار نظام جمهوری اسلامی کم آورده اند.

وی افزود: امروز دشمن از طریق ستون پنجم و یا افراد نفوذی وارد شده است و با نفوذ در افکار مردم از طريق فضای مجازی و ماهواره؛ ذهن مردم را به سمتی که خودشان می خواهند، منحرف می‌کنند.

* هدف دشمن این است که مردم انقلاب را پشتیبانی و یاری نکنند

ابراهیمی گفت: دشمنان با ایجاد مشکلات اقتصادی می‌خواهند مردم را از نظام ناراضی کنند و وقتی مردم ناراضی شدند برای اهداف بلند مدت خود که براندازی نظام است زمینه‌سازی می کنند چراکه این جزو اهداف میان مدت و بلند آنها است.

وی با بیان اینکه هدف دشمن این است که مردم انقلاب را پشتیبانی و یاری نکنند، ادامه داد: البته دشمنان این آرزو را به گور خواهند برد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: اگر ما هوشیار و در صحنه نباشیم به طور قطع دشمن می تواند به سادگی به اهداف خود برسد و این در صحنه بودن ما است که می تواند جلوی آنها را بگیرد.

وی با اشاره به بحث امر به معروف گفت: در بحث امر به معروف انقلابی‌گری و روحیه انقلابی‌گری یک معروف است و ترس و منفعل بودن نیز یک منکر است.

ابراهیمی با بیان اینکه حوزه شهری یکی از حوزه‌های نمونه است، گفت: گردان حوزه علی ابن ابیطالب(ع) در شهرستان در اولویت اول است و باید این گردان را تقویت کنید و توجه جدی به این مقوله داشته باشید حوزه شهری باید در همه مراسمات شهرستان ملایر پیش‌قدم و محور باشد.

* طرح کرامت و مبارزه با مواد مخدر در اولویت اول سپاه ناحیه ملایر

وی با اشاره به اینکه در بحث حلقه‌های صالحین کیفی‌سازی باید در دستور کار قرار گیرد، اظهار داشت: فرماندهان پایگاه‌ها باید در این راستا تلاش کنند چراکه اهمیت بسیاری دارد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر یادآور شد: وقتی مسئول دراویش گنابادی در فرانسه بیش از 50 دقیقه علیه حلقه‌های صالحین صحبت می‌کند این امر نشان می دهد که آنها از حلقه های صالحین ترس دارند و فهمیده اند که این حلقه ها چه تاثیری دارد و اهداف آنها را خنثی می‌کنند.

وی با اشاره به طرح کرامت گفت: طرح کرامت و مبارزه همه جانبه با مواد مخدر در اولویت اول سپاه ناحیه ملایر قرار دارد.

ابراهیمی با اشاره به اهمیت مساجد و مساجدمحور بودن برنامه‌ها خاطرنشان کرد: ما بايد به مساجد برگردیم و برنامه ها را در مساجد پررنگ و با حضور بسیجیان برگزار کنیم تا بتوانیم به اهداف بسیج برسیم .

در پایان این مراسم زحمات فرمانده گردان الی بیت المقدس حوزه علی ابن ابیطالب (ع) ملایر تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات