خبرهای داغ:
در وصیت نامه شهید صادق بنی کلایه آمده است: در راه پیشرفت علمی و عملی خود تلاش کنید
کد خبر: ۸۸۷۲۰۱۵
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین ، به منظور پاسداشت ارزش های اسلام و انقلاب و گرامیداشت خون شهدا روزانه یکی از وصیایای شهدا را در خبرگزار ی بسیج دنبال می کنیم.

شهید صادق بنی کلایه فرزند،مسلم بنی کلایه در یکم تیرماه 1348 در روستای کلایه از توابع استان قزوین دیده به جهان گشود،پدر وی کشاورز و مادر این شهید بزرگوار ماه منیر نام داشت،شهید تا کلاس اول راهنمائی تحصیل کرده و به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور پیداه کرده است.

شهید در بیست و نهم سال1367 در مهرانن توسط  نیروهای عراقی به وسیله برخورد ترکش گلوله توپبر سر وی به شهادت رسیده است،مزار این شهید بزرگوار در زادگاهش می باشد.

وصیت نامه شهید

اسلام در خطر است،من می روم تا اسلام باقی بماند،من می روم تا در دنیای دیگری زندگی کنم،وصیتم به پدر بزرگم این است اخلاق اسلامی را حفظ کند و برای دیگران الگو باشد.

و تو ای مادر گرامی ام؛در مرگ من صبر داشته باش تا دیگران صبر و استقامت رل از تو بیاموزند و دشمنان اسلام نگویند اینان در اعتقاد خود ضعیف هستند.

شما ای برادرانم؛اسحله به جای افتاده مرا بردارید و گلوله های آن را به قلب دشمنان روحانی شلیک کردند.

شهید گرامی در زندگی به پدر و مادر کمک کنید و هم اینکه در تربیت خواهر دبنی ام با پدر و مادر همکاری کنید و اینکه یاور اسلام باشید و رهبر را تنها نگذارید و در راه چیشرفت علمی عملی خود تلاش کنید.

و تو ای خواهر مهربانم حجاب اسلامی خویش را حفظ کن و بدان ریختن خون من به خاطر حجاب توست در راه علم و دانش است.

1003/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها