کوثری در گفت و گو با «بسیج»:

سپاه و بسیج در لحظه های بحرانی، در کنار ملت بوده اند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم گفت: یقینا نیروهای انقلابی مثل سپاه و بسیج هرگز نخواهند گذاشت که گروهک تروریستی داعش بتوانند در کشورمان دست به تخریب بزنند.
کد خبر: ۸۸۷۲۰۰۹
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به حوادث اخیر تروریستی در حرم امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی توسط عوامل گروهک تروریستی داعش اظهار داشت: داعش به آخر خط رسیده است و می داند که نابودی اش رو به پایان است و یقینا نیروهای انقلابی مثل سپاه و بسیج هرگز نخواهند گذاشت که این گروهک بتوانند در کشورمان دست به تخریب بزنند.
 
وی ادامه داد: جایگاه انقلاب اسلامی به گونه ای است که اقدام  تروریستی حقیرانه دشمنان در عظمت آن  خدشه ای وارد نخواهد کرد.
 
کوثری به اتحاد ملت شهید پرور ایران اسلامی در مقابله با تهدیدات و اقدامات دشمنان اشاره کرد  و در این زمینه یادآور شد: مردم ولایت مدار ایران اسلامی در سایه سار ولایت به حرکت خود ادمه خواهند داد و در این اتفاق اخیر هم نشان دادند که متحدند و یک صدا در مراسم تشییع پیکر شهدای تروریستی شرکت نمودند.
 
 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم در پایان افزود: سپاه به عنوان یک بازوی انقلابی نشان داده است که همیشه در لحظه های بحرانی و سخت، درکنار ملت و انقلاب اسلامی است و اجازه نمی دهد که دشمنان انقلاب اسلامی بتوانند نقشه های شوم خود را در کشور پیاده سازی و باعث بی امنیتی شوند.
ارسال نظرات