خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) گفت: انسان خود را مکلف می داند که تا آن جایی که توان دارد ادای شکر کند و وظایف خود را به خوبی انجام دهد، همواره خودش را بدهکار می داند و خود را در مقابل خداوند کوچک می شمارد و مغرور نمی شود.
کد خبر: ۸۸۷۱۹۸۷
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
 به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) با حضور در جمع رزمندگان تیپ 82 صاحب الامر (عج)استان قزوین به سخنرانی پرداخت.

در این مراسم حجت الاسلام معبودی  ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) به فرازهایی از نصایح پیامبر اکرم (ص) به اباذر پرداخت و بیان کرد: پیامبر به اباذر عرض کرد ای اباذر حقوقی که خداوند برگردن انسان دارد فراوان است و اینکه انسان بتواند آن را ادا کند و نعمتهایی که پروردگار به انسان عنایت کرده است بیشتر از چیزی است که انسان بتواند آنرا بشمارد ، به خاطر اینکه قادر نیستیم که این حضوق را بجا بیاوریم ، قادر نیستیم این نعمتها را شمارش کنیم ، پس شب و روز توبه کن.

وی در ادامه افزود: انسان وقتی نگاه کند که خداوند بر انسان حقی دارد و وقتی به این نعمتها توجه کند متوجه می شود که در مقابل این نعمتها وظیفه ای دارد.

این مسئول تبیین کرد: انسان خود را مکلف می داند که تا آن جایی که توان دارد ادای شکر کند و وظایف خود را به خوبی انجام دهد، همواره خودش را بدهکار می داند و خود را در مقابل خداوند کوچک می شمارد و مغرور نمی شود.

وی در خاتمه گفت: اینگونه انسان همواره در حال تلاش و کوشش است بدی ها را از خود دور کند وآنجه که خداوند برای او روزی قرار داده است راضی باشد و انسان در این راه باید تلاش و کوشش کند .

8001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها