خبرهای داغ:
ضیافت طرح افطار «طرح مودت» با حضور خانواده‌های فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در مصلی نماز جمعه اندیمشک برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۱۹۵۶
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه با اشاره به اینکه این همایش هر ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود،افزود : این‌گونه برنامه ها بخصوص در ماه مبارک رمضان باعث تجدید دیدار و آشنایی خانواده‌ها بسجیان و همدلی بیتشر می شود.

سرهنگ پاسدار غلامرضا قربانی افزود: هدف اصلی از برگزاری این جلسه هم افزایی و همکاری بیشتر فرماندهان پایگاه های مقاومت با همدیگر و استفاده از تجارب کاری در جهت پیشبرد برنامه های بسیج برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با اشاره به زمان برگزاری این برنامه تصریح کرد: ماه مبارک رمضان ماه امتحان الهی است چرا که در این ماه پربرکت افراد فرصت تقرب الهی را پیدا خواهند کرد.

وی در بخش دیگری گفت: از تلاش ها و زحمات فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج که در تمامی عرصه ها حضور فعال و حماسی دارند قدر دانی میکنم.

حجت الاسلام عباس دانیالی زاده در برنامه طرح مودت بسیج اندیمشک در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار شد گفت: ماه مبارک رمضان یک یادآوری از سوی خداست که فراموش نکنیم مسلمانیم و مسلمانی را باید در ماه رمضان مرور کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه اندیمشک افزود: انس با خدا، تلاوت قرآن، مناجات و شب زنده داری از ویژگی ها و علائمی است که هر مسلمان باید در طول سال داشته باشد.

وی در بخش دیگری با اشاره به فوائد و ویژگی های ماه مبارک رمضان گفت:روزه دار واقعی ویژگی هایی دارد که نشاندهنده مسلمان واقعی است.

پخش کلیپ ، اهداء لوح تقدیر به برخی از فرماندهان و بسیجیان و ضیافت افطار از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها