به همت موسسه فرهنگی بین الحرمین

برگزاری مراسم اعتکاف اولی ها در شاهرود

مراسم معنوی اعتکاف اولی ها در ماه مبارک رمضان توسط موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۷۱۹۵۲
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴

محمد ابراهیمی مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف اولی ها به همت موسسه فرهنگی بین الحرمین در سطح شهرستان شاهرود خبر داد.

وی گفت: هر سال  در ماه مبارک رمضان که می‌شود عده‌ای ترک خانه و کاشانه می‌کنند و به میهمانی خدا می روند، که نام "اعتکاف" را بر آن نهاده‌اند. نوجوانانی نیز در این مراسم معنوی حضور می‌یابند تا با خالق خویش راز و نیاز کنند. موسسه فرهنگی بین الحرمین نیز مراسم معنوی اعتکاف اولی ها را تحت عنوان "در حریم یار" با هدف ترویج فرهنگ دینی و انس نوجوانان با پروردگار متعال در ایام  دهه آخر ماه مبارک رمضان برگزار می‌کند.

 ابراهیمی افزود: امسال مراسم معنوی اعتکاف اولی ها با حضور نوجوانان و جوانان  13 الی 17 سال توسط موسسه فرهنگی بین الحرمین برگزار می گردد و نوجوانانی که برای  بار اول است که می خواهند در این مراسم شرکت نمایند می توانند با مراجعه به موسسه فرهنگی بین الحرمین و یا تماس با شماره 09198551668 در این مراسم ثبت نام نمایند.

 ابراهیمی خاطر نشان کرد: از آنجایی که مراسم پر فیض اعتکاف نقش مهمی در جذب نوجوانان و جوانان به معارف اسلامی دارد ؛ تقدیر از نوجوانان معتکف اولی نیز جهت تشویق و هدایت آنان به سوی فرهنگ دینی می‌تواند تأثیر گذار باشد که ان شاالله این برنامه نیز بعد از مراسم معنوی اعتکاف در دستور کار می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار