کارشناس مسائل سیاسی گفت: ایران در منطقه‌ای قرار دارد که کشورهای همسایه‌اش بر مرزهای خود کنترل خاصی ندارند، در چنین شرایطی زیر سوال بردن مولفه‌های قدرت یعنی ارسال پیام‌ به دشمنان.
کد خبر: ۸۸۷۱۸۱۳
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مجتبی صدیقی کارشناس مسائل سیاسی در طرح مودت بسیجیان شهرستان محلات با اشاره به حوادث تروریستی تهران گفت: متاسفانه در ماه‌های اخیر که در فضای انتخابات، افرادی مولفه‌های قدرت ملی و امنیت کشور را به بازی گرفتند و رموز استواری و امنیت ملت ایران را مورد هجمه قرار دادند، باید انتظار چنین رخدادهایی را می‌کشیدیم.

وی افزود: ایران در منطقه‌ای قرار دارد که کشورهای همسایه او همانند عراق، پاکستان و افغانستان، بر مرزهای خود کنترل خاصی ندارند و در چنین شرایطی زیر سوال بردن مولفه‌های قدرت یعنی ارسال پیام‌ به دشمنان.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: متاسفانه جریانات خاصی با هجمه به مدافعان حرم، حضور نظامی ایران در سوریه را زیر سوال بردند اما همین عده باید بدانند که اگر ایران در سوریه جلوی سیل جریان تکفیری را نمی‌گرفت، حوادث تروریستی همانند حادثه تهران به صورت روزانه و با شدت‌ چندین برابری در کشور رخ می‌داد.

وی افزود: امیدواریم چشم کسانی که حضور مستشاری ایران در سوریه را زیر سوال می‌برند باز شود، چراکه به فرموده رهبری اگر در سوریه با نیروهای تکفیری نجنگیم باید در داخل کشور بجنگیم و هر روز نیز شاهد چنین رخدادهایی باشیم.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به جنگ نرم دشمن و توسعه فضای مجازی گفت: امروز زندگی ما با فضای مجازی گره خورده است، می‌طلبد که آگاهی لازم را در این حوزه کسب کنیم تا بتوانیم تهدیدها را تبدیل به فرصت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات