مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت خمین تاکید کرد
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت خمین گفت: هدف جنگ نرم امروز دشمن ایجاد اشتباه محاسباتی در تفكر مسئولین و مردم ایران است.
کد خبر: ۸۸۷۱۸۱۲
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام سیدزین‌الدین رضوی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خمین در گردهمایی ترویجی، تبیینی سبک زندگی و مصون‌سازی فرهنگی پاسداران و پایوران که در حسینیه این سپاه برگزار شد، با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی، نظام سرمست از پیروزی لیبرال دموکراسی در غرب را با چالش جدی مواجه ساخت، گفت: با توسعه و گسترش تفکر انقلابی و پیام بیداری اسلامی در جهان، توطئه‌ها و دشمنی‌های قدرت‌های استکباری علیه نظام اسلامی شدت گرفت.

وی افزود: غرب برای برون رفت از شکست‌های احتمالی خود حجم وسیعی از سه طیف تهدیدات نظامی، امنیتی و فرهنگی را علیه جهان اسلام به ویژه انقلاب اسلامی طراحی و اجرا نمود که در این بین جنگ نرم گسترده‌ترین تلاشی است که علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی در قالب طرح‌های مختلف، سیاسی، امنیتی، اقتصادی و... به فاز اجرا گذاشته است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت خمین با اشاره به این مطلب كه یكی از دلایل جنگ، توسعه حوزه نفوذ است، گفت: یكی از دلایل بوجود آمدن گروه‌های تكفیری و تروریستی نقشه وعكس‌العمل استكبار جهانی برای متوقف كردن قدرت نرم ایران در منطقه است .

حجت‌السلام رضوی با اشاره به دستاوردهای ایران در سال‌های اخیر به ویژه در زمینه فناوری هسته‌ای، گفت: هدف جنگ نرم امروز دشمن ایجاد اشتباه محاسباتی در تفكر مسئولین و مردم ایران است. دشمن می‌خواهد ما حاضر شویم دستاوردها و دارایی‌های خود را به خیال اینكه باعث زحمت و تحمیل تحریم است به راحتی از دست بدهیم .

وی افزود: اگر شاهدیم که دشمن حاضر شده است تا با ایران پای مذاكره بنشیند به دلیل مقاومت ایران در مقابل زیاده خواهی‌های مستكبران و نتیجه دستاوردها و پیشرفت‌های علمی دانشمندان هسته‌ای كشور است .

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت خمین ولایت محوری، خودسازی، ایثار جان و مال را از وظایف پاسدران برشمرد و عنوان كرد: ما برای غلبه كردن بر دشمن باید بُن بست شكنی کرده و روحیه و عمل جهادی را در خود تقویت نماییم .

حجت‌السلام رضوی تصریح كرد: امروز به بركت رهبری هوشمند رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، كینه دشمنان به خودشان بازگشته است و دنیا اعتراف می‌كند كه هیچ كشوری به جز ایران نمی‌تواند امنیت و آرامش را به منطقه بازگرداند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امام حسن(ع) در عصرخویش انقلاب فرهنگی كرد و فرهنگ و فكر مردم را در جهت دین مبین اسلام متحول نمود بنابراین اگر فكر و اندیشه تغییر كند همه چیز دگرگون می‌شود و ما باید روی افكار توجه خاصی داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات