خبرهای داغ:
با حضور رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان انجام گرفت:

تجلیل از فعالان و خادمان نماز در شرکت برق منطقه ای سمنان

با حضور رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان ، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان و جمعی از نمازگزاران ، از خادمان و فعالان عرصه نماز جماعت در این شرکت تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۸۸۷۱۶۹۱
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا شمس الدین، دبیر ستاد اقامه نماز استان سمنان ماه مبارک رمضان را ماه رسیدن به کمالات معنوی دانست و اظهار داشت : خداوند متعال در وسط این ضیافت الهی، میلاد با سعادت شخصیتی را قرار داده است که تبلور جود و سخاوت و کرامت می باشد.

وی با بیان فضایلی از کمالات و فضایل معنوی امام حسن مجتبی (ع) گفت : اگر حاتم طایی به جود و بخشندگی مشهور گردیده است ، هیچگاه همچون سبط اکبر پیامبر اکرم (ص) تمام اموال و دارایی خود را به مستمندان نبخشیده است .

درادامه این مراسم همانند سنوات گذشته از فعالان و خادمان نماز شرکت برق منطقه ای سمنان به نام های آقایان : عبداله مهربان ، مهدی عموزاده ، رضا پیوندی، سید حسین هاشمی ، محمد عالیشاه ، محمد عامل ، علی صوفیادی ، محمد رضا دارایی ، حجت آلبویه ، یعسوب قلیچ لی ، ابراهیم کرکه آبادی محمد امین کاشیان، یحیی عظیمی ، حسین عظیمی، سید میکائیل موسوی و خانم ها اکرم حاجی پروانه و مرضیه بیگم زرگر و سارا سادات موسوی با اهداء لوح تقدیر و جوایزی ، تجلیل به عمل آمد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها