خبرهای داغ:

مدیر پژوهش صدا و سیمای مرکز سمنان منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان مدیر پژوهش جدید این مرکز منصوب و از خدمات مدیر سابق آن تقدیر شد.
کد خبر: ۸۸۷۱۶۸۲
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، با حکم محمد منتظر حجت مدیر کل این مرکز و با حضور رضا امیر احمدی مدیر کل پشتیبانی پژوهش و اجرای نظر سنجی سازمان ، موسوی مدیر پژوهش و نظر سنجی استان ها و تعدادی از معاونین و همکاران مرکز ، خانم فاطمه قربانی بعنوان مدیر جدید پژوهش مرکز سمنان منصوب شد.

در ابتدای این مراسم منتظر حجت مدیر کل مرکز ضمن مهم دانستن امر پژوهش بعنوان عامل اصلی رشد و توسعه در کشور های پیشرفته گفت : سازمان های پیشرو و رهبر به امر پژوهش توجه خاصی دارند و واحد پژوهش صدا و سیما هم بصورت فعال و برنامه ریزی شده خوراک لازم را برای معاونت های صدا ، سیما و خبر فراهم میکند تا تاثیر عملکرد رسانه را در عرصه های مختلف سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی نظیر انتخابات گذشته ، راهپیمایی های 22 بهمن ، روز قدس و دیگر مناسبت ها افزایش دهد .

در ادامه  امیر احمدی مدیر کل پشتیبانی پژوهش و اجرای نظر سنجی سازمان عملکرد واحد پژوهش صدا و سیمای مرکز سمنان را در نظر سنجی اخیر انتخابات ریاست جمهوری در استان بسیار خوب و قابل قبول ارزیابی کرد.

در این مراسم همچنین از خدمات چندین ساله سرکار خانم اعظم طاهریان مدیر پیشین پژوهش مرکز که به افتخار بازنشستگی نایل آمده تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها