خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان گفت : خدمت مقدس سربازی یک فرصت است برای انسان که اگر از آن بتواند خوب استفاده نماید برای زندگی آینده اش تجربیات مفیدی را ذخیره کرده است.
کد خبر: ۸۸۷۱۶۷۹
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان ، سرهنگ پاسدار علی مقواساز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان در جمع نیروهای وظیفه به مناسبت میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (علیه السلام) گفت : ماه مبارک رمضان ، ماه نزول قرآن وخودسازی است و انشاالله همه ما بتوانیم بهره ی کافی و وافی را از این ماه عزیز ببریم.

وی افزود : دوران مقدس سربازی یک دوره طلایی در عمر یک جوان است که اگر به سمت و سوی خوبی هدایت شود می تواند مایه ی برکات و خیرات زیادی گردد و انسان با سختی ها و ناملایمت هایی که در این دوران روبرو می شود قدر زندگی آینده ی خود را بهتر می داند و تجربیات مفیدخود را در آنجا استفاده می کند.

سرهنگ پاسدار مقواساز افزود: نیکی به پدر و مادر از الزامات دین مبین اسلام است و آنقدر مهم است که خداوند متعال در چندین سوره از قرآن کریم به آن اشاره کرده است و سربازان عزیز نیز باید به پدر و مادر خود نیکی کنند و خدای ناکرده با صدای بلند با آنان حرف نزنند و بی حرمتی نکنند چرا که خیر و خوشبختی فرزندان در گرو دعای والدین می باشد.

وی در ادامه سربازان را به قرائت قرآن تشویق نمود و یادآور شد قرآن درس زندگی است و راه رشد و کمال را به انسان نشان می دهد و هرکس می خواهد عاقبت به خیر شود باید با قرآن کریم مأنوس گردد ودستورات آن را در زندگی عملی نماید.  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان در پایان به اقامه ی نماز خصوصا نماز اول وقت و جماعت تأکید، و از همه ی جوانان خواست تا در انجام این فریضه ی الهی کوشا باشند.

مداحی ، اجرای مسابقه ، نمایش تئاتر ،تجلیل از سربازان نمونه و اقامه ی نماز جماعت مغرب و عشاء و صرف افطار از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

 

ارسال نظرات