خبرهای داغ:

نشست صمیمانه فرماندهان حوزه و پایگاه های بسیج شهرستان کارون برگزار شد

امشب همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع)، نشست صمیمانه فرماندهان حوزه و پایگاه های بسیج شهرستان کارون با حضور امام جمعه کارون،سرگرد بختیاری فرمانده سپاه کارون،بسیجیان و مسولین ادارات این شهرستان در ناحیه مقاومت بسیج کارون برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۱۶۲۷
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹

سرگرد بختیاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون طی سخنانی ضمن عرض خیر مقدم هدف از برگزاری این نشست را ایجاد انس و الفتِ هر چه بیشتر بین فرماندهان پایگاه‏های بسیج شهرستان کارون و تجلیل از آنان بیان نمود.

وی در ادامه ضمن محکومیت حوادث تروریستی روز چهارشنبه در مجلس و حرم امام (ره) گفت: استعمار چهره واقعی خود را از سال ها پیش نشان داده است و هزاران اتفاق افتاد که چهره واقعی استکبار که در راس آنها آمریکا و اسراییل جنایت کار است نشان داده شد.

سرگرد بختیاری عنوان کرد: امروز چهره واقعی منافقین بزرگ که داعیه دار کشور اسلامی و خادمین حرمین مانند عربستان سعودی نمایان شد که حتی از اسراییل هم پست تر هستند.

وی افزود: این منافقین وقتی نمی توانند در جبهه ها در مقابل رزمندگان بایستند به سراغ مردم عادی می روند و خون های پاک آنها را در ماه مبارک رمضان میریزند که این نهایت پستی و ناجوانمردی آنهاست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون خاطرنشان کرد: شهرستان کارون ما شهدا و جانبازان عزیزی برای دفاع از حرم اهل بیت تقدیم کردند و مقابل همین داعشی ها ایستادند و در حال حاضر بیش از 200 نفر از بسیجیان شهرستان کارون در دفاع از حریم اهل بیت حضور دارند و با داعشیان می جنگند.

سرگرد بختیاری تصریح کرد: روحیه بسیجی در هر کجا و هرکس طنین انداز شود فتح الفتوح می کند، اگر کسی روحیه بسیجی داشته باشد خیلی از گره های این نظام و انقلاب و مردم را می تواند باز کند و ما شاهد آن در شهرستان کارون هستیم و امروزه حضور بسیجیان را در تمام صحنه ها را می بینیم.

وی ادامه داد: بسیج در تمام عرصه ها حضور دارد و کار امنیتی را به خوبی پیش می برد و  در عرصه عمرانی،فرهنگی،محرومیت زدایی،اشتغال و اقتصاد مقاومتی در کنار مسئولیت خودش فعالیت می کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون بیان کرد: سال گذشته در شهرستان کارون در بحث محرومیت زدایی مناطق محروم نزدیک به 120 پروژه از جمله؛ ساخت مسجد،ساخت مدرسه،خانه عالم، سالن ورزشی و تعمیر و ساخت خانه های محروم را انجام و تحویل دادیم که همه آنها به برکت روحیه بسیجی است.

گفتنی است مولودی خوانی، برپایی نماز جماعت و صرف افطار بسیجیان از برنامه‌های دیگر اجرا شده در این نشست بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار