امام جمعه زاهدان گفت:

حجاب برتر در واحدهای درمانی زاهدان به عنوان الگو در کشور تبدیل شود

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: حجاب برتر در واحدها و مراکز درمانی زاهدان به عنوان الگو در کشور تبدیل شود.
کد خبر: ۸۸۷۱۵۸۹
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان ، آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان در مراسم رونمایی از طرح پوشش حجاب برتر در واحدها و مراکز درمانی بیان داشت: طرح پوشش حجاب برتر در واحدها و مراکز درمانی زاهدان می تواند به عنوان یک الگو برای کشورمان در فضای بیمارستانهای کشور مطرح شود.
 
وی با بیان اینکه در قرآن واژه ای به نام حجاب نداریم و کلمه ای به عنوان پوشش داریم، افزود: پوشش برای پنهان کردن حجم بدن است؛ رنگ مشکی سنگین و وقار را به دنبال دارد.

 امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه حجاب یک معروف است وباید در جامعه اسلامی به آن عمل ونهادینه شود گفت:طرح پوشش حجاب برتر به عنوان یک دغدغه در محیط های درمانی توسط دانشگاه لوم پزشکی زاهدان پیگیری ودر راستای نهادینه کردن فرهنگ معروف ومنکر وعفاف وحجاب اجرا ورونمایی شده است.
وی بیان کرد:رنگ ارزشمند است اما این نیست که اسلام روی رنگ تکیه کند، وحجاب مردان بر حجاب زنان مقدمه تر است.
سلیمانی با تاکید بر اینکه حجاب یک جاده دو طرفه بین زن و مرد است که باید سوت خطر بی حجابی در مردها نواخته شود، گفت: مردها بسان زنان رعایت پوشش اسلامی را داشته باشند.
ارسال نظرات