خبرهای داغ:
در دیدار منتخبین شورای شهر و معتمدین آران و بیدگل، با امام جمعه آران و بیدگل بر حفظ وحدت، تلاش مستمر و خدمت صادقانه در جهت پیشرفت متوازن شهر آران و بیدگل تاکید شد.
کد خبر: ۸۸۷۱۵۸۵
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران وبیدگل به نقل از آران و بیدگل نیوز، این دیدار صمیمی با حضور دکتر ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، مهندس معینی نژاد فرماندار شهرستان، دکتر سعید جندقیان معاون امور دهیاری های کشور، منتخبین شورای اسلامی شهر و معتمدین برگزار شد.

آیت الله سید محمد موسوی در ابتدای این دیدار، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: شهرستان آران و بیدگل در انتخابات ریاست جمهوری و هم در انتخابات شوراهای اسلامی به دلیل حضور 90 درصدی واجدین شرایط، سربلند شد و ما به حضور پرشور مردم ولایتمدارشهرستان آران و بیدگل افتخار می کنیم.
امام جمعه آران و بیدگل ضمن تشکر از همه عزیزانی که در این دوره با یک ساز و کار مناسب سعی در حفظ وحدت و یکپارچکی در هر دوطرف شهر را داشتند گفت: شما عزیزان با برگزاری جلسات متعدد و کارشناسی شده، سعه صدر و بردباری، اعتمادی را در دو طرف بوجود آوردید و مردم هم با حضور خود در پای صندوق رای به شما اعتماد کردند که این حسن اعتماد بزرگترین سرمایه است که باید آن را تقویت و حفظ کرد و این اعتماد مردم به شما معتمدین شهر و منتخبین، مسئولیت شما را سنگین تر می نماید و مسلما با این نشست ها سوء تفاهمات و مشکلات حل می شود و این خواست مردم است.
وی خطاب به منتخبین شورای شهر گفت: از این به بعد شما وقف مردم هستید و همه مسئولین شهر به شما کمک خواهند کرد و شما هم آستین همت را بالا زنید و با اخلاص کار کنید تا انشالله در 4 سال آینده یک توسعه متوازن شهری اتفاق افتند و مردم ثمره این ائتلاف و وحدت را مشاهده نمایند ودر نهایت این توازن به پیشرفت مبلمان شهری کمک نماید.
سید محمد موسوی در پایان سخنانش از کار ارزشمند و ایثارگرانه جناب آقایان مهندس سید شهاب الدین بنی طبا ومهندس علی حق پرست یاد کرده وافزودند: من از تک تک عزیزانی که که به نفع ائتلاف کناره گیری کردند بویژه این دو عزیز که در واقع بزرگواری نمودند و با این اقدام ارزشمند وحدت شهر را دو چندان نمودند تشکر و قدردانی می نمایم.

در ادامه مراسم نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حوادث تروریستی اخیر اظهار داشت: این اتفاق هم هشدار بود و هم نذکر، هشدار از این بابت که باید هوشیار باشیم و گوش به فرمان،وتذکر از این بابت که اگر در امنیت زندگی می کنیم عده ای در فرامرزها تلاش می کنند و این آرامش را مدیون عزیزان مدافع حرم هستیم.
دکتر ساداتی نژاد در ادامه افزود: آران و بیدگل یک فصل نوو جهشی برای توسعه با یک رویکرد جدیدی را آغاز کرده است و بسیاری از دوستان در خارج از شهرستان به عنوان ناظران بیرونی به ما مراجعه و به نظر انان این فرایند غیر قابل باور بود که الحمدالله شما این مهم را رقم زدید و این اقدام شما ،نوعی ارتقا سطح جدید را به ظهور رساند و رویکرد جدیدی را برای آینده و سرنوشت شهر اتخاذ کرد که این روییداد اتفاقی میمون و مبارکی است .
وی با تشکر از زحمات آیت الله موسوی ،و سایر عزیزانی که سهم بسزایی در این امر داشتند گفت: شکرعملی این اقدام وحدت آفرین و ارزشمند ، صیانت از این توافق پایدار است که بتواند آینده نوینی را رقم بزند و طعم شیرین این میوه را مردم بچشند.
وی همچنین به تلاشهای گذشته در روند وحدت شهرستان اشاره کرد و افزود:اگر تلاشهای قبل نبود این روند ادامه پیدا نمی کرد و در واقع ما ادامه دهنده آن حرکت ها و تلاشها بودیم و تلاشهای گذشته را تکمیل کردیم که جا دارد از تلاش آن عزیزان هم تشکر نماییم.
فرماندار شهرستان آران و بیدگل هم دیگر سخنران این جلسه بود که اشاره ای به انتخابات شهرستان داشت و افزود: ما در شهرستان تجارب تلخ و شیرین زیادی داشتیم که این تجارب راهگشای ما درحال و آینده است.
مهندس معینی نژاد با اشاره به وحدت صورت گرفته اظهار داشت: نگاهی به تجارب گذشته ما باید مشکلات خود را درونی حل کنیم که این اتفاق مهم یکی از این موارد است که می تواند یک فصل همدلی و توسعه همه جانبه شهر را به ارمغان داشته باشد.
مدیر مدرسه حوزه امیرالمومنین علی (ع) نیز با تشکر از حجت الاسلام والمسلمین روحانی مدیر مدرسه حوزه المهدی نقش ایشان را در تحکیم این اتفاق بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: ما مثل ایام گذشته و در ایام دفاع مقدس به اصل آران و بیدگل رسیدیم چرا که این شهر ،شهر دارالشهداست و در قدم به قدم این شهر محافل قرآنی دایر است و این امر به اصل ما برمی گردد.
وی همچنین خطاب به حاضرین افزود: ما مشترکات بسیار زیادی داریم و این امری که اتفاق افتاد یک بنای بسیار خوب و فرصتی است که باید از آن استفاده کرد و خیری است که آیندگان باید از آن استفاده کنند.
جناب آقای چاقیان و خبیری نیز سخنگویان معتمدین شهر بودند که با اشاره به نیت الهی و صادقانه این طرح اشاره کردند و موفقیت آن را یک مشیت الهی دانستند.

 

تقدیر ویژه از جناب آقای مهندس حق پرست و مهندس بنی طبا و همچنین اقامه نماز جماعت و صرف افطار از دیگر برنامه های این مراسم بود.

لازم به یادآوری است این مراسم در محل دفتر ستاد نمازجمعه آران و بیدگل برگزار گردید.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها