خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه و امام جمعه شال در کلاس درس اخلاق در جمع نیروهای پایور سپاه صاحب الامر(عج) در حسینیه ثارالله گفت: قلب های خود را به نور ایمان و یاد خدا جلا دهیم تا بتوانیم در مسیر درست الهی حرکت کنیم.
کد خبر: ۸۸۷۱۵۵۷
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام موسوی امام جمعه شال در کلاس اخلاق در جمع پاسداران سپاه صاحب الامر(عج) در حسینیه ثارالله اظهار کرد: در برخی موارد باید به چراغ هدایت ما که قرآن و امامان معصوم و پیامبر است توجه کنیم و در مسیر آن بزرگواران گام برداریم.

وی گفت: چرا امیر مومنان از اصحاب خود گله مند بودند .ودر نهج البلاغه هست که می فرمایند: هیچکدام شما شبیه یاران رسول الله نیستید و این نشان می دهد افراد زیادی که بی نظیر بودند در کنار رسول الله بودند و حضرت امیر از آنان بی بهره بودند و یقینا  عمار و مالک و سایرین در آن جمع نبودند که آن کلام را امیر مومنان بر زبان جاری کردند.

موسوی افزود: افرادی که در کنار رسول الله بودند همگی خداترس بودند و از ترس قیامت  مانند درختی که در باد و طوفان می لرزد  به ترس اذعان داشتند وقتی برمی خاستند سرو صورت آنها  غبار آلود و موهایشان ژولیده بود و چقدر رنج و زحمت می کشیدند که موهای آنها و رخسارشان ژولیده بود.

 وی اذعان کرد: دنیا طوری ساخته شده است  اگر هیچ کاری نکنیم و گناهی را مرتکب نشویم غبار و زنگار بر قلب های ما می نشیند پیامبر اسلام که معصوم هستند می فرمایند خدایا به اندازه یک پلک به هم زدن مرا به حال خود وا مگذار از این رو رسول مکرم اسلام همواره با یاد خدا  و کار برای رضای خدا قلب خود را جلا می داد .

موسوی شالی در پایان یاد آور شد: نیک بودن برای خدا پسندیده است و هرکاری که می کنیم اول رضای خدا را درنظر بگیردتا بتوان مسیر درست الهی را طی کرد و قلب های خود را با نام خد ا جلا دهیدو به نور ایمان منورسازید.

1002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها