مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه امنیت در سایه وحدت ملی تجلی پیدا می کند، گفت: داعش در ایران تولد نیافت پس باید کاری کنیم نتوانند حتی یک نفر در ایران یارگیری کنند.
کد خبر: ۸۸۷۱۵۵۴
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

«سید علی قاسمی» در مراسمی که به مناسبت تولد امام حسن مجتبی (ع) در نماز خانه اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: ادعای شیعه گری داریم اما فقط کلیاتی از زندگی ائمه می دانیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه کتاب های مفیدی در زمینه زندگی نامه امامان موجود است، بیان داشت: اگر خواهان زندگی اسلامی هستیم، باید اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببریم

قاسمی با نقل حدیثی  از امام حسن مجتبی (ع) مبنی بر اینکه بهترین کار این است که انسان دارای  اخلاق خوب باشد خاطر نشان ساخت: صرفا ادیان برای شریعت به وجود نیامده اند بلکه برای اخلاق نیکو آمدند.وی با بیان اینکه امام حسن مجتبی (ع) دارای سیما و اخلاق نیکو بودند افزود: صلح امام حسن (ع)  از سر استیصال نبود. امام حسن با صلح خیلی چیزها به دست آورد.

رییس دستگاه تعلیم و تربیت با اشاره  به  ترور روز 17 خرداد مجلس و حرم امام خمینی (ره) تصریح کرد: اسلامی که رحمت برای عالم است، چطور می شود یک گروه از افراد به شدیدترین وضعیت برعلیه انسان ها دست به کار می شوند. علمای اسلام باید به این موضوع بپردازند که چرا برخی از افراد که ادعای مسلمانی دارند به سمت تروریسم رفتند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه اسلام تمام ابعاد و حقایق زندگی بشر را مورد توجه قرار می دهد، اذعان داشت: آمادگی دفاعی هم بخشی از زندگی است، اما جهت گیری کلی اسلام مبنی بر رحمت است.قاسمی با بیان اینکه اگر یک گوشه ی جزئی را به کل تعمیم دهیم اشتباه است، تأکید کرد: ما در چنین شرایطی پس از روزهای حادثه باید متحد باشیم و علاقه ما به یکدیگر بیشتر شود.

رییس دستگاه تعلیم و تربیت در پایان با اشاره به اینکه کشور ایران دارای دشمن است، متذکر شد: باید در چنین شرایطی با وحدت  و اتحاد، آرامش بیشتری ایجاد کنیم. نباید القای نا امیدی کنیم. باید به دور از اختلاف به دنبال وحدت بیش از پیش باشیم.

ارسال نظرات