به مناسبت ماه مبارک رمضان

برگزاری سفره های افطاری ساده در شهرک امینیان شاهرود

برنامه سفره های افطاری ساده در شهرک امینیان شاهرود به مناسبت ماه مبارک رمضان برپا شده است.
کد خبر: ۸۸۷۱۵۴۸
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی(ع) برنامه سفره های افطاری ساده به همت اهالی این محل و پایگاه بسیج حزب الله در مسجد عسکریه برپا شده است.

در مراسم افطاری ساده که به همین منظور با حضور مسئولین سپاه ناحیه شاهرود و برخی خبرگزاری ها و صدا وسیما در مسجد عسکریه برگزار شد شرکت کنندگان بعد از برپایی نمازجماعت در ضیافت افطاری ساده محله شرکت کردند.

حجت الاسلام محسن اکبری مسئول برگزاری این برنامه اظهار کرد: برنامه افطاری ساده در شب های ماه مبارک رمضان در مسجد عسکریه شهرک با مشارکت اهالی و خیرین برپا می شود و نان و پنیر و سبزی و چای و کمی آش برنامه افطاری را تشکیل می دهد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه شب های قرآنی در بوستان این شهرک گفت: هر شب برنامه جزخوانی قرآن با حضور بیش از صد نفر از اهالی در شهرک برگزار می شود و در کنار آن برنامه های فرهنگی نیز برای نوجوانان و جوانان اجرا می شود.

محمداکبری فرمانده پایگاه بسیج حزب الله شهرک نیز با بیان اینکه تلاش مجموعه بسیج با توجه به ماموریت آن توجه به فرهنگ است بیان کرد: اجرای برنامه های مختلف فرهنگی با محوریت مسجد و جذب نوجوانان و جوانان به برنامه ها از اولویت های کاری پایگاه در شهرک امینیان است.

وی افزود:تشکیل صندوق قرض الحسنه، سازماندهی نیازمندان شهرک، برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری و ورزشی در سطح شهرک، ایجاد و ساخت پایگاه بسیج در جوار مسجد و برگزاری اردوهای جهادی و سازندگی در شهرک از مهمترین برنامه های پایگاه بوده و هست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار