در نشست ستاد ساماندهی جوانان دلگان بیان شد

کاروان مسجد و نماز یکی از برنامه های محوری برای اوقات فراغت جوانان

سومین نشست ستاد ساماندهی جوانان دلگان با موضوع پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۱۵۴۴
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان ، سومین نشست ستاد ساماندهی اوقات فراقت جوانان و نوجوانان دلگان باحضور اعضای ستاد ساماندهی جوانان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزارشد.

هوشنگ بامری فرماندار و رئیس ستاد ساماندهی جوانان دلگان هدف از برگزاری این جلسه را برنامه ریزی وساماندهی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بیان کرد و گفت:برنامه ریزی برای پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان یکی از مهمترین برنامه های این ستاد است و بایدبرنامه های خوبی برای این اقشار در فصل تابستان برنامه ریزی و اجرا شود.

بامری برگزاری کلاس های قرآنی، فرهنگی، هنری، تربیتی و ورزشی را از برنامه های مهم این ستاد دانست و افزود: برنامه هایی با همکاری سپاه ناحیه، اداره تبلیغات اسلامی، اداره ورزش و جوانان، کانون پرورشی فکری کودکان ونوجوانان، شهرداری و اداره ورزش و جوانانان این شهرستان انجام می شود.

وی برگزاری اردوهای یک روزه در دلگان از دیگر برنامه های مهم این ستاد عنوان و بیان کرد: یکی از برنامه های دیگر ستاد ساماندهی جوانان برگزاری اردوهای یک روزه دربین بانوان و آقایان در شهرستان دلگان است.

فرماندار دلگان هدف از برگزاری اردوهای یک روزه را ایجاد شور ونشاط و معرفی جاذبه های دیدنی این شهرستان برای شرکت کنندگان در این اردوها بیان کرد و گفت: دلگان با داشتن ظرفیت های گردشگری و جاذبه های دیدنی می تواند به قطب گردشگری دراستان سیستان و بلوچستان تبدیل شود.

رئیس ستاد ساماندهی جوانان دلگان به موضوع گرمی هوا و نداشتن وسایل خنک کننده در سالن های ورزشی دلگان نیز اشاره کرد و افزود: باتوجه به گرمای هوا و نداشتن وسایل سرمایشی باید اداره ورزش وجوانان این شهرستان نسبت به برطرف کردن این مشکل اقدام کند.

کریمی جانشین سپاه ناحیه دلگان در این جلسه نیز به برنامه های فرهنگی و قرآنی سپاه اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری کاروان مسجد و نماز یکی از مهمترین برنامه محوری سپاه ناحیه دلگان برای گسترش فرهنگ نماز و نمازخوانی است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار