خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

انقلاب اسلامی پرده را از چهره دغل‌کاران عالم برداشت

اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در همایش مدیر، اداره و کارمند در تراز انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی بود که پرده را از روی چهره کریح، فریب کاران و دغل کاران عالم برداشت و چهره ی اصلی نفاق را به عالم فهماند.
کد خبر: ۸۸۷۱۴۷۴
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت الله علی اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در همایش مدیر، اداره و کارمند در تراز انقلاب اسلامی که عصر شنبه در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: در اطراف ما افرادی هستند که پول نان شب خود را ندارند و نیاز به توجه بیشتر از سوی مسئولین هستند پس مدیر و مسئول انقلاب اسلامی باید این افراد را تکریم کنند و اگر روزی این افراد به شما مراجعه کردنند نباید مورد بی مهری قرار گیرند.

وی ادامه داد: شما مدیران و کارمندان انقلاب اسلامی هستید، انقلابی که صفحات نفاق را از روی سیستم های دنیا برداشته است.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری تبیین کرد: آیا 20 سال پیش مردم ما و شما مسئولین آمریکا را این طور که هست می شناختید؟ آیا ما این شناختی که امروز از رئیس جمهور آمریکا داریم 30 سال پیش نیز این شناخت را داشتیم؟ انقلاب اسلامی بود که  پرده را از روی چهره  کریح، فریب کاران و دغل کاران عالم برداشت و چهره ی اصلی نفاق را به عالم فهماند.

آیت الله اسلامی در ادامه با اشاره به سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان گفت: کشوری که ادعا می کند طرفدار دموکراسی و انتخابات است اولین سفر رئیس جمهور جدید آن به عربستان سعودی بود.

وی اضافه کرد: عربستانی که حتی اجازه رانندگی به بانوان را نمیدهد و انتخابات در آن معنی ندارد و بویی از دموکراسی نبرده اند.

اسلامی گفت: خیلی ها در خود آمریکا نیز به سفر رئیس جمهور به عربستان اعتراض کردند ترامپ در پاسخ گفت نتیجه سفر من به عربستان 500میلیارد سرمایه برای آمریکا بود و این یعنی ایجاد شغل شغل شغل برای مردم آمریکا است.

این مسئول متذکر شد: نتیجه دیگر سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان همین ایجاد ترقه بازی در ایران بود و انقلاب اسلامی بود که پرده نفاق را از چهره آمریکا برداشت و نشان داد که پشت این حرفها و شعار چه چهره ی کریح و فریب کاری خفته است و آمریکایی که شعار حقوق بشر آن گوش فلک را کر می کرد شده است کاسب روزگار، دست فروش و دوره گرد که تنها هدفش از این شعار های قریب دهنده سرکیسه کردن کشورها است.

وی در پایان ابراز کرد: امام امت و مقام معظم رهبری و ملت رشید ایران انقلاب را محکم گرفته اند و دنیا را نسبت به آمریکا، اینگلیس و این دغل کاران آشنا کردند. شما مدیران این انقلاب هستید انقلابی که دنیا را به حیرت در آورده است پس قدر جایگاه خود را بدانید و در تراز انقلاب اسلامی به مردم خدمت کنید.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها