بوشهر - معاون دانش و پژوهش سپاه امام صادق(ع) بوشهر گفت: سپاه با تکیه بر نیروی جوان و تحصیل کرده در مقابل دشمن ایستاده است.
کد خبر: ۸۸۷۱۴۵۱
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبر گزاری بسیج از تنگستان، محمد رضا زارعی تبار صبح یکشنبه در جمع کارکنان سپاه تنگستان و در کارگاه روز تجربه‌نگاری اظهار داشت: امروز سپاه به عنوان سکان‌دار حراست و نگهبانی انقلاب و دستاوردهای آن در کار علمی و پژوهشی به صورت دقیق و برنامه ریزی شده عمل می‌کند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب همواره از سپاه برای پیشرفت در همه عرصه‌ها توقعاتی داشته و دارند که البته برای برآورده شدن خواسته‌های معظم له معاونت دانش و پژوهش سپاه همواره در تلاش است تا این توقعات برآورده شود.

زارعی‌تبار تصریح کرد: امروز برای فائق آمدن از مکر دشمنان و خنثی کردن نقشه‌های کثیف و پیچیده آنها باید به سلاح دانش مسلح شد و اگر کارها به صورت دانش‌بنیان پیش رود می‌توانیم در نبردها پیروز میدان باشیم.

وی بیان داشت: ما در معاونت دانش و پژوهش به دنبال کسب راهکارهای مهم در راستای برطرف‌کردن چالش‌ها و خطراتی که متوجه سازمان است گام بر می‌داریم و در حوزه‌های مختلف ماموریتی با تمام توان و انگیزه بن‌بست‌های موجود را شکسته و در راه پاسداری از انقلاب با تکیه بر توان دانشی به انجام ماموریت می‌پردازیم.

زارعی‌تبار اظهار داشت: سپاه در نظر دارد با تشکیل تیم‌های اندیشه‌ورزی در تمام رده‌ها موضوعات و چالش‌های پیش رو را مورد بحث و بررسی قرار دهد که این مهم در قالب دانش و پژوهش با تشکیل کارگروه‌های مختلف اندیشه‌ورزی در حال انجام است.

وی گفت: معاونت دانش و پژوهش سپاه امام صادق در سال گذشته همایش بزرگ نفوذ را در حالی برگزار کرد که بیش از ۵۰ مقاله و اثر برگزیده به بخش پایانی این همایش راه یافت و در این آثار به طور عمده نیازهای دانشی و پژوهشی سپاه و چالش های پیرامون موضوع نفوذ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون دانش و پژوهش سپاه امام صادق(ع) بوشهر تاکید کرد: امروز دشمن با سپاه جوان و تحصیل کرده ای روبرو است که  با قدرت هرچه تمام تر و در اوج اقتدار  در مقابل دسیسه‌های شوم دشمنان صف آرایی کرده و به انجام ماموریت می پردازد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها