بوشهرـ جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر گفت: امروز بسیج گنج گرانبهایی است که از بدنه مردم مومن و انقلابی تشکیل شده است و با اعتقادی که در نیروهای بسیجی وجود دارد در مقابل همه تهدیدات دشمن ایستاده و مشت محکمی در دهان استکبار جهانی است.
کد خبر: ۸۸۷۱۴۲۴
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛سرهنگ پاسدار غلامرضا شهابی جانشین سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر در جمع بسیجیان حوزه شهدای هسته ای با اشاره به فضیلت های ماه مبارک رمضان، گفت: در ماه مهمانی خدا باید با حضور در محفل های قرآنی بتوانیم روح و جسم خود را برای ادامه بندگی خدا آماده کنیم.
جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بوشهر اظهار کرد: بسیج شجره طیبه ای است که در همه امتحانات نمره بسیار عالی گرفته است و همیشه پیرو ولایت فقیه بوده و خواهد بود.
 
شهابی افزود: امروز بسیج گنج گرانبهایی است که از بدنه مردم مومن و انقلابی تشکیل شده است و با اعتقادی که در نیروهای بسیجی وجود دارد در مقابل همه تهدیدات دشمن ایستاده و مشت محکمی در دهان استکبار جهانی است.

وی بیان کرد: در ماه مبارک رمضان از همه فرصت های معنوی آن استفاده کنیم تا ذخیره ای برای آخرت و آرامش روحی در دنیا باشد و در این شب های لیالی القدر برای ظهور حضرت قائم حجت دعا کنیم.

جانشین سپاه ناحیه بوشهر عنوان کرد: حوزه شهدای هسته ای با توجه به شرایط و موقعیت جغرافیایی که دارد دارای ویژگی های خاصی است و نیروهای بسیجی که در سطح این حوزه قرار دارند مانند گذشته از این سرمایه ملی که همان نیروگاه حراست خواهند کرد.

در این مراسم با همکاری حوزه مقاومت بسیج شهدای هسته ای شهرستان بوشهر، نیروگاه اتمی، پایگاه شهید عمادی، پایگاه شهید شامی و پایگاه شهیدای زنگنه محفل انس با قرآن و سبک افطاری ساده برگزار شد./انتهای پیام
ارسال نظرات