واکنش جعفر دهقان به حادثه تروریستی تهران در گفتگو با «بسیج»:

رفتار ذلیلانه تروریست ها هیچ خللی در حرکت مردم ایجاد نمی کند/ هوشیاری نیروهای امنیتی ستودنی است

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من مطمئنم که نیروهای امنیتی ما خیلی آگاه تر و هوشیارتر از این حرفها هستند و تا به حال بسیاری از این حرکت ها را در نطفه خفه کرده اند و اصلا نگذاشته اند که ما بفهمیم.
کد خبر: ۸۸۷۱۳۲۴
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
جعفر دهقان بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به حادثه تروریستی تهران گفت: اولا این کار خیلی زشت و ناپسند است هر کس آن را انجام دهد چه داعش و چه گروه های ضد انقلاب و لطمه آن فقط به مردم می خورد.

وی افزود: مردم بی گناه با این کار به شهادت می رسند و هدف اینها عمدی است و می خواهند مردم را بکشند تا ایجاد رعب و وحشت کنند در صورتی که مردم ما خیلی بزرگ تر و آگاه تر از این حرف ها هستند که چنین اتفاقاتی خدشه ای در کار و حرکت آنها ایجاد کند.

دهقان با بیان اینکه ما هشت سال تمام با عراق جنگیدیم تصریح کرد: به اصطلاح با عراق جنگیدیم ولی در واقع با خیلی از کشورهای دیگر جنگیدیم. مردم در این حادثه می دویدند سمت تروریست ها که ببینند اینها چه کسانی هستند و از کجا شلیک می کنند این نشان می دهد که مردم ما اصلا از این مسائل نمی ترسند.

بازیگر سینما و تلویزیون اظهار داشت: اگر قرار بود امنیت نباشد تا به حال چندین اتفاق بدتر از اینها می افتاد من مطمئنم که نیروهای امنیتی ما خیلی آگاه تر و هوشیارتر از این حرفها هستند و تا به حال بسیاری از این حرکت ها را در نطفه خفه کرده اند و اصلا نگذاشته اند که ما بفهمیم. اینکه اینها بعد از مدتها با لباس زنانه وارد می شوند نشان دهنده ضعف آنهاست به خیال خودشان می خواهند روند انقلاب را خدشه دار کنند در صورتی که چهل سال از انقلاب گذشته و ما خیلی از چیزها را ثابت کرده ایم و امنیت هم در کشور ما خیلی خیلی بیشتر از کشورهایی است که ادعای امنیت می کنند.

دهقان گفت: از این اتفاق ها خیلی افتاده که بچه های امنیتی ما اصلا نگذاشته اند که ما اطلاعی پیدا کنیم و الان هم هیچ خللی در حرکت مردم ما ایجاد نخواهد شد و آگاه تر خواهند شد و می گویند ما در جنگ پخته شده ایم. این حرکت های تروریست ها ذلیلانه است یعنی جرئت ندارند که به شکل دیگری با مردم مبارزه کنند و دست به چنین حرکت هایی می زنند. آدم های ضعیف و ذلیل دست به این کارها می زنند و فکر هم می کنند خیلی کار بزرگی کرده اند ولی آمدند یک سنگی انداختند ورفتند.

ارسال نظرات