نماینده رودسر در گفت‌وگو با «بسیج»:

دولت در کابینه خود از نیروهای توانمند و کارآمد استفاده کند

عضو هیئت رئیسه گفت: آقای روحانی بایستی در کابینه خود از مدیرانی استفاده کند که از نیروهای کارآمد و توانمند و فعال باشند تا بتوانند وعده‎هایی که به مردم داده شد را تحقق ببخشند.
کد خبر: ۸۸۷۱۳۱۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
اسدالله عباسی، عضو هیئت رئیسه و نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به تاکیدات اخیر امام خامنه‎ای مبنی بر انتخاب مسئولانی کاری، فعال و توانا در دولت دوازدهم و عدم درنگ در عمل به وعده‎های داده شده به مردم عنوان کرد: مردم در انتخابات اخیر بر اساس آن شعارها و وعده‎هایی که آقای روحانی داده به او رای دادند و اکنون دولت دولت بایستی برای تحقق آن وعده‎ها و شعارها تمام همت خود را بکارگیرد.

عباسی در ادامه این مطلب تاکید کرد: وقتی مردم ببینند که این شعارهای داده شده توسط دولت عملی نشده اعتمادشان نسبت به مسئولین نظام سلب خواهد شد، لذا برای اینکه این اعتماد حفظ شود این الزام وجود دارد که آقای روحانی و دولتمردان طبق تاکید مقام معظم رهبری بدون هیچ درنگی برای تحقق به وعده‎های داده شده به مردم اقدام کنند.

نماینده مردم رودسر در خاتمه با تاکید بر لزوم یک ترمیم جدی در کابینه دولت توسط رئیس جمهور عنوان کرد: آقای روحانی بایستی در کابینه خود از مدیرانی استفاده کند که از نیروهای کارآمد و توانمند و فعال باشند تا بتوانند وعده‎هایی که به مردم داده شد را تحقق ببخشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار