رئیس سازمان بسیج رسانه در گفتگو با «بسیج»:

«اتش به اختیار بودن» در حوزه رسانه یعنی نشان‌دادن توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران

بصیری گفت: در حوزه رسانه ها اتش به اختیار بودن یعنی نشان دادن توانمندی های جمهوری اسلامی ایران؛ یعنی به اختیار خودتان بروید به مردم خدمت کنید.
کد خبر: ۸۸۷۱۲۹۵
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به سخنان امام خامنه ای مبنی بر «اتش به اختیار» گفت: فرماشی مقام معظم رهبری برا ما این تصور را به وجود نیاورد که شما بدون عقل، اندیشه و تفکر و بدون وابستگی به یک باور محکم و ایمان استوار هرکار که خواستید انجام دهید.

وی با بیان اینکه اتش به اختیار بودن در نظام جمهوری اسلامی ایران و در اسلام بن مایه های فکری و درک عمیق از مسایل و شرایط را نیاز دارد، افزود: شما اگر کسی را اتش به اختیار می‌کنید به او اطمینان داردی که باور ها و اعتقادات ان فرد درست است.

رئیس سازمان بسیج رسانه یاد اور شد: در حوزه رسانه ها اتش به اختیار بودن یعنی نشان دادن توانمندی های جمهوری اسلامی ایران؛ یعنی به اختیار خودتان بروید به مردم خدمت کنید و ما رسانه ها وظیفه پوشش خبری این خدمت ها را بر عهده داریم تا الگو سازی شود.

بصیری با اشاره به اینکه باید اتش به اختیار خدمت و عظمت جمهوری اسلامی ایران بود، عنوان کرد: بنده فکر می کنم مخاطبان پیام مقام معظم رهبری موضوع رو خیلی خوب فهمیدند و به درک درستی از این پیام رسیده اند و اینها اتش به اختیار با عقل و خرد هستند.

ارسال نظرات