خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با محکوم کردن عملیات تروریستی ایران گفت: شک نکنید در عملیات تروریستی چند روز گذشته ایران ردپای آمریکا وجود دارد.
کد خبر: ۸۸۷۱۲۵۷
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲
آیت‌الله اسدالله ایمانی  اظهار داشت: رهبرمعظم انقلاب بارها این نکته را تذکر داده بودند که مسائل امنیتی نباید مورد مناقشه قرار گرفته و از خط قرمزها عبور کرد که این مهم باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: همچنین نباید اجازه داد جای جلاد و شهید عوض شود و باید این وحدت کلمه که به خوبی حاکم شده،حفظ شود.

ایمانی خاطرنشان کرد: معتقدیم پس از سفر ترامپ به عربستان که با دریافت رقم‌های بالا و هدایای گرانقیمت همراه بود او نیز باید هدیه‌ای به آنها می‌داد و به اعتقاد آنها بهترین زمان برای انجام چنین حرکت تروریستی در ایران بود.

 ایمانی افزود: در این میان سپاه پاسداران باوجود  تمام تهمت‌ها و بی حرمتی، نخستین جمعی بود که از فرمانده تا سایر سطوح در صحنه حاضر شدند.سپاه پاسداران در تمام صحنه‌ها برای شهادت آماده است و باید قدر آنها را بدانیم که برای دفاع از نمایندگان به سرعت وارد عمل شدند.

آیت‌الله ایمانی تصریح کرد: جریان خرداد امسال، با سال 60 هیچ تفاوتی نداشت و اینان نیز ادامه دهنده راه منافقین بودند و اگر برخورد قاطع امام(ره) نبود این جریان‌ها ادامه داشت.

امام جمعه شیراز همچنین به سند2030 اشاره کرد و افزود: فرمایشات و مواضع مقام معظم رهبری در این مورد مشخص است اما هر روز شاهد اظهار نظرهای مسئولان مختلاف از جمله وزیر، مدیرکل و سایرن هستیم، جای سوال است که آیا در زمان امام علی(ع) بودید در مقابل فرمایش ایشان هم چنین سخن می‌گفتید.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: نباید هر روز به دنبال حاشیه بود اما گروهی به دنبال این هستند که مباحث حاشیه ای را مطرح کنند تا ما از مباحث اصلی جامعه دور شویم.

آیت‌الله ایمانی بیان کرد: از این سند مخفیانه پرده‌برداری کردید و امروز هم بخش از آن را اجرایی کردید و به بچه پنج ساله موضوعات جنسی آموزش می‌دهید که جای تاسف دارد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز اکرام و اطعام گفت: سالروز ولادت امام حسن(ع) روز اکرام و اطعام است که باید به این مهم توجه شود به خصوص به ایتام توجه ویژه لازم است.

امام جمعه شیراز افزود: افرادی که از روی شکم سیری هر روز  برای رنگ لباس، مد لباس کمپین تشکیل می‌دهند به سمتی حرکت کنند که برای کمک به ایتام و مستمندان کمپین تشکیل دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها