خبرهای داغ:
مدیر حج و زیارت استان فارس با اشاره به افزایش سهمیه حج در این استان گفت: تعداد کاروان‌های حج تمتع در فارس به ۲۵ کاروان افزایش یافت.
کد خبر: ۸۸۷۱۲۳۷
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰

علیرضا زینلی از افزایش سهمیه حج تمتع استان فارس خبر داد و اظهار داشت: سهمیه نخست این استان که 3 هزار نفر بود، تکمیل شده و با توجه به استقبال مردم و درخواست استان 500 نفر در قالب 4 کاروان به سهمیه حج تمتع افزوده شد. 

وی با بیان اینکه پیش از این 21 کاروان برای حج تمتع در استان فارس آماده شده بودند، گفت: با افزایش سهمیه تعداد کاروان‌ها نیز به 25 کاروان رسید که سهمیه استان فارس نسبت به حج سال 94، حدود 20 درصد افزایش داشته اشت. 

مدیرحج و زیارت استان فارس افزود: با توجه به ظرفیت محدودی که در حال حاضر وجود دارد متقاضیانی که تا اسفندماه 85 ودیعه‌گذاری کردند می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. 

زینلی درباره نقل و انتقال فیش حج تمتع بیان کرد: نقل و انتقالات باید فقط از طریق دفاتر خدمات زیارتی انجام شود و متقاضیان نقل و انتقال مراقب سودجویان و کلاهبرداران باشند. 

وی درباره سفر عتبات در استان فارس عنوان کرد: سفرهای هوایی  عتبات از تاریخ 24 خردادماه مجدد برقرار شده و کسانی که تمایل دارند می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها