خبرهای داغ:
شهردار شیراز از ورود اتوبوس‌های برقی به این کلان‌شهر خبرداد و گفت: مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری در شیراز، احترام به شهروندان و نه به خودروها بوده است.
کد خبر: ۸۸۷۱۲۳۴
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰
علیرضا پاک فطرت در حاشیه بازدید از روند ساخت ساختمان جدید شهرداری شیراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:به‌زودی نخستین اتوبوس تمام برقی کشور وارد چرخه حمل و نقل درون‌شهری شیراز می‌شود تا بعد از مراحل تست در کنار مترو  آماده ارائه خدمت شود.

پاک‌فطرت به موضوع اهمیت به حوزه حمل و نقل اشاره کرد و گفت: در سال‌های گذشته با اجرای طرح‌های مختلف‌کاهش عبور و مرور غیرضروری خودروها در مرکز شیراز را دنبال کرده‌ایم و اجرای ساختمان شهرداری در خارج از محدوده ترافیک نیز یکی از همین اقدامات است.

شهردار شیراز با بیان اینکه براینکه ساختمان جدید مجموعه شهرداری شیراز اولین ساختمان ممتاز کشور محسوب می‌شود، احداث این بنا را زمینه‌ساز تجمیع معاونت‌ها و برخی سازمان‌های شهرداری در یک مجموعه دانست.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شهرداری از نوعی پراکندگی محیط اداری رنج می‌برد که با احداث این ساختمان، تجمیع معاونت‌های مختلف مد نظر قرار دارد بیان کرد: تجمیع معاونت‌ها زمینه را برای کاهش هزینه‌ها و دسترسی مناسب و مطلوب شهروندان و مدیریت امور توسط مدیران فراهم خواهد کرد و در کاهش هزینه‌ها تاثیرگذار است .

پاک‌فطرت با اشاره به اینکه در حال حاضر مرحله ساختمان شهرداری مرکزی شیراز در حال ساخت است،گفت: ساختمان کنونی شهرداری مرکزی شیراز نیز بعد از اتمام ساختمان جدید به موزه تبدیل می‌شود تا در نقطه مرکزی شیراز و در کنار مجموعه زندیه و بخشی از طرح میدان مرکزی شهر، یعنی طرح احیاء میدان توپخانه، نقشی تاثیرگذار را در توسعه گردشگری و معرفی بخشی از تاریخ شیراز ایفا کند.

وی تجمیع ساختمان‌های پراکنده شهرداری شیراز را در راستای رضایتمندی شهروندان و کارکنان ارزیابی و اضافه کرد: این ساختمان در حاشیه محدوده پر ترافیک شیراز در حال احداث است و نگاه ویژه ی ما در راستای این پروژه، تغییر به سمت فضای سبز مناسب و فضای پارک خودروها است.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه با مصوبات شورای اسلامی شهر، طی سال‌های اخیر پروژه‌های بزرگی در شیراز اجرایی شد، گفت: در پروژه‌ها تلاش کردیم با تعامل مناسب با شهروندان، مشکلات را حل و توان شهرداری و جوانان متخصص شیراز را در برداشتن گام‌های بلند عمرانی نشان داده و اثبات کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها