خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بستان آباد در جمع کارکنان این ناحیه با محکوم کردن اقدامات تروریستی گروه های تکفیری در تهران، امنیت و آرامش کشور را مدیون مدافعان حرم دانست.
کد خبر: ۸۸۷۱۱۸۹
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی بر لزوم وحدت و یکپارچگی مردم و نیروهای مسلح و لزوم ایستادگی و مقاومت تا آخرین قطره خون تاکید کرد .

وی در ادامه با اشاره به جنایات گروهک های ضد انقلاب در دهه 60 گفت، ملت ایران طعم تلخ ترور و انفجار را چشیده است و نسل چهارم انقلاب تنها گوشه ای از این ترورها و جنایات را که به دست داعش و حامیان منطقه ای و بین المللی اش صورت پذیرفت را مشاهده کرد.

محمدی مذاکره و سازش را برای ملتی که هزاران شهید، آزاده و جانباز برای رسیدن به اهداف و آرمان هایش داده است ذلت بار خواند و تنها راه عزت و اقتدار را ایستادگی و پیروی از راه سیدالشهدا(ع) دانست و القا کنندگان برقراری امنیت و آسایش برای مردم با مذاکره با داعش و آمریکا را خائنین به مردم و نظام اسلامی معرفی کرد .

فرمانده سپاه بستان آباد با بیان هزینه های چالش و سازش در مقابل دشمنان افزود: هر چالشی در مقابل دشمنان هزینه هایی دارد ولی هزینه سازش با دشمنان قسم خورده انقلاب و مردم مسلمان ایران تباهی و تحمیل خواست دشمنان خواهد بود .

ارسال نظرات