میزبانی میهمانان از میزبانان ارغوانی

خبرگزاری بسیج: به لطف خیرین نیکنام، جوانان معلول ساکن در بلوک ارغوان ، سفره افطار خود را در کنار حامیان پر مهرشان پهن کردند.
کد خبر: ۸۸۷۱۱۴۵
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷

 به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ در آستانه میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) با  برنامه ریزی منظم و به لطف یاران مهربان کهریزک ، جوانان معلول بخش های ارغوان کهریزک گردهم آمدند تا علاوه بر آنکه افطار و شام را میهمان خیرین این مجموعه باشند، بانوای موسیقی هنرمندان افتخاری این خانه نیز لحظاتی را به شادی بگذرانند.

 در این شب زیبا، گروه خیرین نیکنام همه اسباب پذیرایی از معلولین جوان را با خود به همراه آورده بودند تا افطار را در کنار هم باشند.

 علی منتهایی یار دیرین و مهربان کهریزک که در چند سال گذشته در مناسبتهای گوناگون به این خانه بزرگ رفت و آمد دارد و همواره در تلاش است تا به همراه گروه خود مشارکت بسزایی داشته باشد، گفت: خدا را شکر می کنم که فرصت یافتم تا با برنامه ریزی کامل، اسباب پذیرایی را آماده کنم تا بتوانیم روزه خود را در جمع   معلولان جوان کهریزک افطار کنیم .

 وی افزود: دوستان من، همیشه مشتاقانه در برنامه ریزی ها، همراهی می کنند و این بار هم مثل همیشه سرموعد مقرر آمدند تا جمع این عزیزان را از همیشه امیدوار تر کنند.

 وی تصریح کرد: خدا می داند تا مدتها بعد از چنین دورهمی های با صفا، حال همه ما خوب است . لذتی قلبی و درونی به ما دست می دهد و به این باور می رسیم که انگار خدا از همه راضی شده است.

علی منتهایی در پایان سخنان پر احساس خود یاد آور شد: بازهم می آئیم، در برنامه های گوناگون شرکت می کنیم و اگر لایق باشیم با این اقدامات هم خدمت کوچکی می کنیم و هم حال خوبی را پیدا می کنیم.

 شایان ذکر است گروه خیرین نیکنام متشکل از جوانان پر مهری است که بصورت خود جوش این گروه را تشکیل داده، هر از چندگاهی به مراکز خیریه مختلف سطح شهر از جمله آسایشگاه کهریزک سرکشی می کنند و آنچه در توان و بضاعت دارند، در شادی و شادکامی ساکنین این مراکز در طَبق اخلاص می گذارند.

 

ارسال نظرات