معاون امور عمرانی فرمانداری ری:

بزرگترین درس امام به ملت، صرف فعل خواستن بود

خبرگزاری بسیج: معاون امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ری، بزرگترین درس امام به ملت را خود باوری و صرف فعل خواستن توصیف کرد.
کد خبر: ۸۸۷۱۱۴۲
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۱

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، سید ناصر موسوی، معاون امور عمرانی فرمانداری ویژه این شهرستان در سومین و آخرین جلسه ستاد هماهنگی ارتحال حضرت امام که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: «امام نظامی را پایه گذاشت که در سطح دنیا حرفی برای گفتن دارد و این میسر نشد جز این که ملت ایران را به خودباوری رساند و به مردم فهماند که می توان با تکیه بر خویشتن، در مجامع عمومی سربلند شد.»

وی افزود: «امام به ما باوراند که ما می توانیم. همین خودباوری بود که باعث شد این نظام از گردنه های صعب تاریخی و از بحران سازی های بدخواهان به سلامت عبور کند.»

معاون امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ری، کلام امام را کلامی نافذ دانست و اظهار داشت: «حضرت امام شخصیتی چند بعدی داشتند. هم از لحاظ معنوی بی نظیر بودند و هم از لحاظ سیاسی. کلام ایشان، کلامی نافذ بود که به دل هر شنونده ای می نشست. ایشان با این کلام، توانایی مردم را به خودشان باوراند.»

موسوی با اشاره به انتخابات اخیر و حماسه آفرینی ملت غیور ایران در آن، تصریح کرد: «امروز به برکت حضرت امام، نظامی داریم که در عرصه منطقه ای و جهانی می درخشد و به واسطه خودباوری که از امام به یادگار مانده، ایران در همه سطوح به نیرویی اثرگذار و قدرتی غیر قابل انکار بدل گشته است.»

 

 

ارسال نظرات