رییس سازمان بسیج مستضفعین در مراسم ضیافت افطاری خانواده های شهدا:
سردار غیب پرور گفت: اگر مدافعان حرم نبودند الان ما نمی دانستیم در کجای خاک این میهن باید مبارزه کنیم و دوم اینکه، با این ماجرا استحکام، انسجام و وحدت مردم دوباره جان دوباره ای گرفت، ایران مرکز ثقل منطقه است.
کد خبر: ۸۸۷۱۱۳۸
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین در شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) در مراسم ضیافت افطاری خانواده های شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، با بیان این که شهدا انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را بیمه کرده اند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با نام و یاد شهدا و جان گرفته است.

وی ادامه داد:در ماجرای اخیر  یک تعداد از تفکیری های خبیث مجلس و حرم مطهر امام خمینی (ره) حمله کردند و یک ترور کور را انجام دادند؛ بنده آن روز خودم را به صحنه رساندم و از نزدیک شاهد ماجرا بودم؛ آنها مردم مظلوم و بی گناه را هدف قرار می دادند و تفکیری ها به ساختمان مراجعات مردمی حمله کرده بودند؛ جایی که مردم عزیز ما برای دیدار با نمایندگانشان حضور پیدا کرده بودند و در دل این ماجرا، چند تن به شهادت رسیدند که شهادت آنها اول دل رهبری و سپس دل ما را داغدار کرده است.

سردار غیب پرور تصریح کرد: در کنار آن استحکام نظام جمهوری اسلامی جان دوباره ای گرفت،آمریکا روز گذشته تحلیل خودش را در خصوص این ماجرا ارائه داد و گفت که داعشی ها اشتباه بزرگی را مرتکب شده اند، این نشان می دهد که راه مدافعان حرم راه درستی بوده است.

رییس سازمان بسیج مستضفعین خاطرنشان کرد: اولین موضوع این است که اگر مدافعان حرم نبودند الان ما نمی دانستیم در کجای خاک این میهن باید مبارزه کنیم و دوم اینکه، با این ماجرا استحکام، انسجام و وحدت مردم دوباره جان دوباره ای گرفت، ایران مرکز ثقل منطقه است، ایران مثل کشورهای دیگر نیست که تروریست ها در آن جولان دهند، بنا به فرمایش رهبری، آنها یک ترقه بازی راه انداختند وطی یک عملیات کور می خواستند امنیت ما را خدشه دار کنند ولی جمهوری اسلامی و انقلاب، لقمه ای نیست که در دهان آن حرامی ها جا بگیرد و انقلاب به برکت خون شهدا و در آینده با یاد شهدا به حیات خود ادامه خواهد داد. 

سردار غیب پرور در پایان گفت: خدایا ما نابودی آل سعود را از تو می خواهیم، ظهور آقا امام زمان(عج) را از تو می خواهیم، ان شالله که سایه رهبری مستدام باشد و مشکلات کوچک انقلاب و نظام، مرتفع شود و همه ما و شما و جوانان این مرز و بوم عاقبت بخیر شوند. ان شالله زنده باشیم و نابودی امریکا و اسرائیل و روز مرگ تفکیری ها را به چشم ببینیم.

ارسال نظرات