خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان همدان از ثبت‌نام 2 هزار دانشجوی همدانی برای حضور در اردوهای جهادی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۱۱۱۹
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، طیب فریادرس با اشاه به برگزاری اردوهای جهادی دانشجویی تصریح کرد: تاکنون 2 هزار دانشجو در قالب 65 گروه، برای شرکت در اردوهای جهادی از استان همدان ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام این گروه‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، افزود: این اردوهای جهادی در پایان ماه مبارک رمضان و به ویژه در نیمه تیرماه آغاز خواهد شد.

فریادرس با اشاره به اینکه در سال گذشته 2 هزار دانشجو در قالب 70 گروه جهادی به مناطق مختلف استان اعزام شدند، یادآور شد: این افراد در زمینه‌های مختلف آموزشی، بهداشت و درمان، عمرانی، فرهنگی و تربیتی به مناطقی همچون گل‌تپه، خزل نهاوند و برخی روستاها و مناطق محروم استان اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: اعزام این دانشجویان در فصل تابستان به مناطق مختلف در داخل استان انجام می‌شود اما اردوهای جهادی برگزار شده در فروردین‌ماه اعزام دانشجویان به مناطقی همچون سیستان و بلوچستان را نیز شامل می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان در بخش دیگری از سخنانش به بیان اهداف اجرای اردوهای جهادی پرداخت و گفت: آشنایی دانشجویان با محرومیت‌های کشور، ارتقای روحیه فقرزدایی، ایجاد اتصال بین اقشار محروم و مسئولان آینده کشور و تعمیق آرمان‌های انقلاب اسلامی از اهداف برگزاری این اردوها به شمار می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: گرچه ثبت‌نام و اعزام دانشجویان به مناطق مختلف استان هزینه‌ای برای آنها ندارد اما در جریان اردو ممکن است این افراد در راستای محرومیت‌زدایی هزینه‌هایی انجام دهند و یا از ظرفیت خیرین و یا سایر نهادها استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات