خبرهای داغ:
بخشدار مرکزي بهار خبر داد

اجرای عملیات تعريض جاده اصلي مسير روستاي گنج‌تپه

بخشدار مرکزي بهار عمليات اجراي احداث بلوار، کندرو و تعريض جاده اصلي در مسير روستاي گنج تپه در حال اجرا است.
کد خبر: ۸۸۷۱۱۱۸
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدرضا شفيعي امروز در جلسه شوراي فرعي ترافيک بخش مرکزي بهار در سالن اجتماعات فرمانداري بهار اظهار داشت: با پيگيري‌هاي به عمل آمده از سوي بخشداري در سال گذشته و جذب خودياري از سوي اهالي عمليات اجراي احداث بلوار، کندرو و تعريض جاده اصلي در مسير روستاي گنج تپه در حال اجرا است که اميدواريم با اين مهم بتوانيم از خطرات و معضلات اين ناحيه بکاهيم.

وی با ارائه گزارشی در خصوص وضعيت حمل و نقل جاده اي به ويژه جاده هاي روستايي و نواقص موجود افزود: نيازهاي اين بخش تقويت و نصب علايم راهنمايي ، خط کشي محورهاي پرتردد و نصب نيوجرسي در برخي مسيرها ، نصب پل عابرپياده در دو نقطه از بخش است.

بخشدار مرکزي بهار ابراز داشت: با توجه به افزايش تصادفات در محورهاي روستايي به طوري که بيش از 54درصد از تصادفات مربوط به جاده هاي روستايي است، لزوم همکاري و تعامل دهياران با مديريت راهور و فرماندهي پليس راه از دیگر مباحث مهم است.

* تصادفات از محورهاي اصلي به محورهاي روستايي سوق يافته است

فرمانده پليس راه همدان - کرمانشاه نیز در ادامه گفت: تصادفات در محورهاي روستايي رو به افزايش است، به طوري که تصادفات از محورهاي اصلي به محورهاي روستايي سوق يافته است.

سرهنگ جعفري مطالبي درخصوص لزوم همکاري دهياران به عنوان پليس افتخاري، شناسايي نقاط حادثه خير در روستاها، احداث سرعتگير در معابر اصلي روستا، تشکيل جلسه در روستاها به منظور افزايش در آموزش همگاني و ارتقاء فرهنگ رانندگي و حفظ حريم روستايي و جلوگيري از ساخت و سازهاي غيرمجاز، انجام کارشناسي براي نصب تابلو و احداث سرعت گير و رفع نقاط حادثه‌خيز در بخش و همکاري دهياران در هزينه کردن اعتبارات مربوطه به جرايم مطالبي را ارائه کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار