خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج سپاه بیرجند گفت: نمایشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادمقاومتی شامل 15 غرفه تا پایان ماه مبارک رمضان شب ها از ساعت 21:30 الی 23 از میدان شهید آوینی تا انتهای سپیده دایر است.
کد خبر: ۸۸۷۱۰۲۷
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹

سرهنگ غلامرضا فلاحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: نمایشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادمقاومتی از یازدهم خردادماه شروع و تا پایان ماه مبارک رمضان شب ها از ساعت 21:30 الی 23 فعال است.

وی اضافه کرد: نمایشگاه شامل غرفه های مختلف عرضه محصولات سنتی، لبنی و عشایری، مشاوره سلامت، تندرستی و تغذیه ای، ویزیت رایگان، لوازم فرهنگی و حجاب، آتلیه حجاب و حجاب آرایی ، کودکان و نوجوانان، اقتصادمقاومتی و عرضه تولیدات بومی و ایستگاه صلواتی است.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه مجموعا 15 غرفه در پنج ایستگاه از میدان شهید آوینی تا انتهای سپیده دایر است عنوان کرد: برنامه های متفرقه و فوق برنامه مانند اجرای تئاتر خیابانی با موضوعات آسیب های اجتماعی، اجرای گروه زورخانه ای و ورزش باستانی، شعر خوانی و رمضان خوانی در طول مسیر اجرا می شود.

وی ابراز داشت: تعدادی از روحانیون و طلاب نیز در طول مسیر حضور دارند و به مسائل شرعی و شبهات اعتقادی شهروندان پاسخ میدهند. همچنین با فضاسازی صورت گرفته پیام های امر به معروف و نهی از منکر به طور غیر مستقیم منتقل می شود.

فلاحی گفت: استقبال از این نمایشگاه بسیار خوب است و در اواخر ماه مبارک بیشتر می شود. سال گذشته 5 هزار نفر از این برنامه بازدید داشتند.

وی اظهارداشت: برنامه های تفریحی مانند شتر سواری نیز در حاشیه این نمایشگاه اجرا می شود.

فلاحی ادامه داد: این نمایشگاه به همت مجموعه ناحیه بسیج سپاه بیرجند در ایستگاه سلامت برپا شده است و حوزه علمیه و سازمان رفاهی شهرداری نیز قول همکاری داده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها