معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی خبر داد
معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی از برگزاری همایش انس و مودت خانواده‌های شهدای استان مرکزی با حضور فرمانده سپاه روح‌الله استان در اراک خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۱۰۰۸
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸

سرهنگ پاسدار عزت‌اله نظم‌آبادی معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی از برگزاری مراسم ضیافت افطاری خانواده شهدا با هدف تکریم و تجلیل از این خانواده‌ها خبر داد و گفت: هرساله مراسم انس و مودت با خانواده‌های شهدا به منظور ایجاد ارتباط صمیمانه و نزدیکی بیشتر این خانواده‌ها با یکدیگر و ستاد در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر این مسئله که شهدا حق بزرگی بر گردن ملت و کشور دارند، گفت: شهدا برای پایداری و استقامت کشور فداکاری‌های بسیاری انجام دادند لذا زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنان بر همه ما یک وظیفه بزرگ است.

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا ذخایر نظام هستند که برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی از عزیزان خود گذشتند و با الگوگیری از حادثه کربلا صبر پیشه کردند تا اسلام زنده بماند.

سرهنگ پاسدار نظم‌آبادی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران، ابهت دروغین و پوشالی غرب و آمریکا را شکست، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در سایه دین، قرآن و معنویت و اراده‌ ملت ایران حاصل شد؛ ملتی که با تمام وجود پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاد و دشمنان را مایوس ساخت.

وی عزت‌مندی خانواده شهدا را نتیجه معامله با خدا دانست و گفت: شهدا با حرکت در خط ولایت به همه شعارها و آرمان‌های انقلاب اسلامی عملی کردند و راه صد ساله را یک شبه پيمودند٬ ما نيز باید در راه این عزیزان قدم برداریم چراکه شهدا تا ابد الگو و چراغ راه ما خواهند بود.

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: مراسم ضیافت خانواده شهدا با فرمانده سپاه روح‌الله نیز امشب در مجموعه آفتاب کلانشهر اراک برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات