معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود به مناسبت شهادت تعدادی از هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی اخیر تهران پیام تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۷۰۹۹۰
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید محمدرضا هاشمی در پیامی شهادت تعدادی از هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی اخیر تهران را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

حوادث تروریستی چهارشنبه خونین تهران در ماه مبارک رمضان که به شهادت تعدادی ازهموطنان مظلوم ما منجر شد،از حملات کورکورانه تروریستهای متعصب تهی اراده و تفکرات افراطی و انحرافی است که محکوم به شکست و نابودی است.

ملت بزرگ ایران همچون همیشه بر تفرقه افکنی، ترور و وحشت پیروز خواهد شد وهیچ وقت تروریست ها به اهداف شومشان نخواهند رسید و در سایه منویات مقام معظم رهبری، اتحاد، برادری ، و حدت و پیوند نا گسستنی مردم و مسئولین صلح و آرامش پایدار همچون همیشه در ایران اسلامی برقرار خواهد بود.

بی تردید پس از گذشت ۳۸ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همگان واقفند که رمز موفقیت این نظام وحدت و همدلی همه اقشار مردم و مسئولان در سایه تدابیر حکیمانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای است و آنان که تحمل وجود آرامش بی بدیل ایران اسلامی را ندارند، باید بدانند که با پلیدترین روش‌های کینه توزانه هم خیال باطلشان در سست‌ کردن امنیت این کشور صلح جو تحقق پیدا نمی کند.

حمله تروریستی مذبوحانه و شکست خورده به حرم مطهر امام خمینی(ره) و ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی، دشمنی پایان ناپذیر بدخواهان مردم و معاندین نظام جمهوری اسلامی و عجز ، ناتوانی و عصبانیت آن فرومایگان در مقابل اراده ، عزم و همدلی ملت شریف ایران اسلامی را در عرصه های مختلف به ویژه انتخابات اخیر نشان می دهد.

هاشمی در ادامه این پیام افزود: اینجانب ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به حرم مطهر امام (ره)و مجلس شورای اسلامی ، از تلاشها و مجاهدت های نیروهای امنیتی ، نظامی و انتظامی که با از خودگذشتگی و در کمترین زمان این حادثه را مهار کرده و از بروز فاجعه ای بزرگتر پیشگیری کردند تقدیر کرده و شهادت تعدادی از هموطنان عزیز را که در ایام ضیافت الهی به لقاء الله پیوستند، به پیشگاه رهبر فرزانه انقلاب ،ملت شریف و تمامی خانواده‌های معزز آن شهدای والامقام تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات برای شهیدان این حادثه دلخراش و سلامتی و بهبودی هر چه سریعتر برای مجروحان از درگاه احدیت مسئلت مینمایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها