کد خبر: ۸۸۷۰۹۸۷
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
امام جمعه کلاته رودبار ملت ایران قربانی تروریسم است، گفت: ملت ایران چهار دهه بی امان با تروریسم مبارزه کرده که حاصل آن وجود 17 هزار شهید ترور در کشور است. 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دامغان؛ حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل بنائیان سفید امام جمعه کلاته رودبار در جمع مردم این شهرستان ضمن تبریک خجسته میلاد امام حسن مجتبی (ع) به حمله تروریستی گروهک داعش در ساختمان اداری مجلس و مرقد مطهر امام خمینی(ره) اشاره کرد و اظهار داشت: این حمله ددمنشانه محکوم است و البته در اراده ملت ایران به فرموده رهبر معظم انقلاب خللی ایجاد نمی کند.

وی ضمن تسلیت به خانواده های شهدای این واقعه که زائقه ملت ایران را در ماه رمضان تلخ کرد، گفت: دشمنان هرگز دست از دشمنی برنمی دارند و توطئه های آنان پایان ناپذیر است و باید گفت این توطئه ها و دسیسه چینی کینه توزان بر وحدت و انسجام ملت ایران بیش از پیش می افزاید و دشمنان نظام بدانند این به اصطلاح جنگ های روانی علیه ملت مقاوم ایران بی فایده است.

امام جمعه کلاته رودبار با تصریح به اینکه آنها چشم دیدن امنیت و آرامش حاکم در کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران را ندارند، اظهار داشت: هدف دشمنان از این تحرکات از بین بردن امنیت در کوتاه مدت در کشور وایجاد اختلافات مذهبی در بلند مدت است.

بنانیان سفید؛ ملت ایران قربانی تروریسم است، گفت: اینگونه عملیات ها و حملات تروریستی علیه ملت ایران جدید نیست و ملت ایران چهار دهه بی امان با تروریسم مبارزه کرده که حاصل آن وجود 17 هزار شهید ترور در کشور است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها