فرمانده گردان امام حسین(ع) فرخشهر، گفت: تکیه نیروهای مسلح ما بر نیروی انسانی مؤمن ولایت پذیر است که آماده جانفشانی در راه اهداف و آرمانهای والای اسلامی می باشند.
کد خبر: ۸۸۷۰۹۶۶
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار خداداد صادقی نیا در جمع بسیجیان گردان امام حسین علیه السلام فرخشهر، با تبریک میلاد باسعادت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب، شهدای قیام15خرداد و شهدای واقعه تروریستی تهران را گرامی داشت.

وی، در ادامه افزود: گردهمایی انس و مودت بسیجیان به ارتقای روحیه نشاط و تعالی معنوی این عزیزان کمک شایانی می کند و انتقال تجربیات و تقویت بنیه اعتقادی و دینی اعضای شجره طیبه بسیج را در پی دارد.

فرمانده گردان امام حسین علیه السلام فرخشهر، ادامه داد: نیروهای نظامی کشورهای مختلف در جهان به طور مکرر در مسائل روزمره خود دچارمشکلات وسیعی می شوند، که با ریشه یابی آن مشخص می شود که یک عنصری در زندگی و محل کار را کم دارند و آن عنصر مهم دین و مکتب و اعتقادات است.

سرهنگ صادقی نیا، تأکید کرد: خوشبختانه در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، این مسئله جدای از اینکه حل شده است و موجب ارتقاء سطح کیفی نیروها شده، خود یکی از دلایل ایجاد نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی است؛ یعنی اینکه خود دین محور بودن و اعتقاد به شریعت مبین اسلام موجب شده است تا یک فرد در آرمانها و اهداف خود دفاع از جان و مال و ناموس ملت را جز در راه خداوند و رضای حق تعالی چیز دیگری نبیند و شهادت در این راه را افتخار و رسیدن به قرب الهی بداند.

وی، با تأکید بر نقش اعتقادات در افزایش آمادگی نیروهای مسلح، گفت: شجره طیبه بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز بعنوان یک نیروی برآمده از بطن مردم جامعه و با اعتقاد قوی مبتی بر مکتب عاشورایی، نقش مهمی را در هشت سال دفاع مقدس و عرصه های مختلف دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی ایفا کرده است.

فرمانده گردان امام حسین علیه السلام فرخشهر، افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران متکی به ابزار و تجهیزات نیستند؛‌هرچند که در این زمینه نیز شاهد پیشرفتهای خیره کننده با مجاهدت انقلابی فرزندان این مرز و بوم هستیم، اما تکیه نیروهای مسلح ما بر نیروی انسانی مؤمن، ولایتمدار و ولایت پذیر است که آماده جانفشانی در راه اهداف و آرمانهای والای اسلامی می باشند.

ارسال نظرات