۷۱۷ نفر از پژوهشگران، نخبگان و مخترعان بسیجی کشور در بیانیه‌ای در حمایت از مدافعان حرم و محکومیت حوادث تروریستی تهران، برخورد مجدانه با عوامل حادثه تروریستی تهران تا انهدام ریشه‌های تروریسم را خواستار شدند.
کد خبر: ۸۸۷۰۹۴۰
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، 717 نفر از پژوهشگران، نخبگان و مخترعان بسیجی سراسر کشور در بیانیه‌ای در حمایت از مدافعان حرم و محکومیت حوادث تروریستی تهران اعلام کردند: باری دیگر ایادی نفاق، افراط، کفر و الحاد، کوردلانه دست به جنایتی هولناک و ددمنشانۀ دیگری زدند و این بار حرم معمار کبیر انقلاب و خانه ملت بزرگ و مجاهد ایران اسلامی را مورد اهداف شومِ خود قرار دادند. مردم غیور ایران زمین طی چهار دهه به صورت پیاپی و در رخدادهای گوناگون ثابت کرده‌اند که هر حرکت مذبوحانه‌ای را با رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب خنثی و از کوران حوادث به نجابت و سلامت عبور کرده‌اند.

در این بیانیه آمده است: جمهوریت و اسلامیت دو مولفه بزرگ نظام و کشورمان است که استکبار جهانی، تروریسم افراطی و مُزدوران و اربابان آن‌ها را دچار دشمنی، سبعیت و حِقد و غضب کرده است، اما ملت بصیر انقلاب اسلامی در همه رخدادها به سان حادثه دیروز دوشادوش یکدیگر و به دور از هرگونه تضارب نظر، شان شهدا را پاس داشته و فاجعۀ دلخراش و اندوهناک تروریستی را محکوم کرده‌اند.

در ادامه این بیانیه عنوان شد: نخبگان، پژوهشگران و مخترعان که همیشه برای اعتلاء کشور و نظام اسلامی فکر و اندیشه خویش را در راستای آرامش مردم صلح جو و مسلمان ایران قرار داده‌اند از حادثه دیروز آزرده خاطر و اعلام انزجار می‌کنند. این طبقه از اقشار جامعه صراحتا اعلام می‌دارد تا همراه و همگام با سایر اقشار جامعه، ضمن گرامیداشت نام و یاد و خاطره شهدای تروریستی 17 خرداد 1396 این جنایت مزدورانِ رژیم غاصب صهیونیستی، آمریکای ام الفساد و آل سعود خائن را محکوم می‌کنند و اقدامات خصمانه، مداخله جویانه و خبیثانه آن‌ها را بی پاسخ نمی‌گذارند، آن‌ها بدانند به زودی در زیر امواج خروشان خشم انقلابی و مقدس ملت ایران به ویژه جوانان برای همیشۀ تاریخ دفن خواهند شد.

پژوهشگران، نخبگان و مخترعان بسیجی سراسر کشور  در این بیانیه اعلام کردند: جا دارد دگرباره با صدای رسا، فریاد حمایت و قدردانی از مدافعان سرافراز حرم را سرداده و به این دلیر مردان شجاع که با بصیرت و ذکاوت باری دیگر صحنه تقابل تمام دین در برابر تمام کفر و شرک را خلق کردند، دست مریزاد گفت. این اقدام سخیف، حقیر و منفور تکفریون جز ملعبه‌ای کودکانه نیست که پیش‌تر پاسخ دندان شکن آن را از مدافعان حرم دریافت کرده و در آینده نیز دریافت خواهند کرد.

در ادامه این بیانیه اینگونه آمده است که این حملات تروریستی جای تعجب ندارد بلکه اگر دشمنی متحجرین و تکفیریون علیه ملت قهرمان ایران نبود باعث شگفتی می شد. همان گونه که حضور جوانمردان پیرو سیدالشهدا در دفاع از حرم عجیب نیست. اما تعجب دارد که چرا بارها شاهد حمله‌های گاه و بی گاه برخی عوامل داخل کشور باشیم که به واسطه امنیت ایجاد شده توسط مدافعان حرم به نان و نوایی رسیده و پشت بر کرسی‌های مسئولیتی می‌زنند اما با سخنان نیش آلود و زهرآگین خود علیه این اسطوره‌های غیرت و شجاعت سم پاشی می‌کنند. باید پرسید آیا خطر این افراد کمتر از تکفیریون داعشی است؟!

در این بیانیه اعلام شد: جامعه نخبگی و پژوهشی کشور، ضمن محکومیت این اقدام رذیلانه و تبریک و تسلیتِ شهادت تعدادی از مردم و حافظان امنیت کشور خدمت مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت قهرمان و شهید پرور ایران اسلامی و نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی، اهتمام و برخورد مجدانه با عوامل این حادثه تا انهدام ریشه‌های تروریسم را خواستار هستند.
ارسال نظرات