نماینده مردم میاندوآب و شاهین دژ در گفت‎و گو با «بسیج»:
محبی‎نیا خاطرنشان کرد: سازش کردن هم از نظر شریعت و هم از لحاظ عقلانیت و مدیریت کاری عبث است و نوعی خودزنی و غرق شدن در دریای نیستی و نومیدی است.
کد خبر: ۸۸۷۰۹۲۸
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
جهانبخش محبی‎نیا نماینده مردم میاندوآب و شاهین دژ در مجلس در گفت‎و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به بیانات امام خامنه‎ای مبنی براینکه هزینه چالش با قدرت‎ها به مراتب از هزینه سازش کمتر است بیان کرد: سازش کردن هم از نظر شریعت و هم از لحاظ عقلانیت و مدیریت کاری عبث است و نوعی خودزنی و غرق شدن در دریای نیستی و نومیدی است.

محبی‎نیا در ادامه این مطلب تاکید کرد: از منظر تاریخی، دینی و مبارزاتی که در دوران معاصر داشتیم تحت هیچ شرایطی این اذن به ما به عنوان چه قانونگذار، چه دولتمرد و چه نخبه  داده نشده که به فکر سازش باشیم البته مسئله دیپلماسی و مذاکره به شرط حفظ منافع بحثی دیگر است.

نماینده مردم میاندوآب و شاهین دژ در مجلس عنوان کرد: چالش برای همه کشورها چه قوی و چه ضعیف  یک میدان تلاشی است که به مصالح و منافع خود برسند و طبیعی است که هزینه دارد و برای هیچ کشوری نیز بدون هزینه نمی‎تواند باشد.

محبی‎نیا در خاتمه اظهار داشت: برخی از مواقع شاهد افراط و یا تفریط در این حوزه هستیم و در واقع تفریط موجب سازش می‎شود و نتیجه آن این می‏شود که فرد اظهار کند که تروریست را اعدام نکنیم و در بحث افراط‎گرایی نیز افراد برخی مواقع هیچ قاعده‎ای برای نظم منطقه‎ای و فرامنطقه‎ای قائل نیستند که هردوی این طیف ره به ناکجا می‎برند و تجربه تاریخی به ما نشان می‎دهد که از این ایده‎های طیف‎ها جواب نگرفتیم.
ارسال نظرات