مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی خبر داد

هدفگذاری ایجاد 2700 فرصت شغلی برای مددجویان استان مرکزی

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اینکه بخشی از اعتبارات اشتغال مددجویان تحت حمایت از محل سفر ریاست جمهور به استان تامین شده است، گفت: 20 میلیارد از این اعتبار در تعهد بانک‌ها است که در صورت تحقق دو هزارو 700 فرصت شغلی جدید را در سال جاری ایجاد خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۸۷۰۸۹۸
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در مراسم افتتاح نمایشگاه بزرگ رمضان کمیته امداد استان مرکزی که در شب میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع) در بوستان ملت اراک برگزار شد، برپایی این نمایشگاه را حرکت در مسیر توانمندسازی و رفع وابستگی مددجویان تحت حمایت دانست و گفت: مهم ترین اولویت کمیته امداد توانمندسازی مخاطبین این نهاد است.

وی افزود: نمایشگاه رمضان با هدف معرفی بخشی از دستاوردهای خانواده های تحت حمایت، که با همکاری شهرداری، شورای شهر و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه که حامی مالی کمیته امداد در برگزاری نمایشگاه رمضان است به مدت یک هفته میزبان بازدید کنندگان است.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: از مجموع 40 غرفه این نمایشگاه تعداد 26 غرفه به منظور ارائه محصولات خانواده‌های تحت حمایت در نظر گرفته شده است، این خانواده‌ها با دریافت تسهیلات از بانک‌های عامل و صندوق تسهیلات اشتغال کمیته امداد توانسته اند علاوه بر رسیدن به خودکفایی شرایط اشتغال را برای دیگر افراد نیز فراهم کنند.

موسی‌نژاد با اشاره به عملکرد سال گذشته کمیته امداد استان در حوزه اشتغالزایی گفت: 3091 فرصت شغلی سال گدشته برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی با اعتبار 41 میلیاردو 800 میلیون تومان ایجاد شد که از این تعداد نیز 60 درصد مشاغل در روستاهای استان و با اعتبار 21 میلیارد و 400 میلیون تومان بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بخشی از اعتبارات اشتغال مددجویان تحت حمایت از محل سفر ریاست جمهور به استان تامین شده است، گفت: امسال ایجاد 2700 فرصت شغلی را هدفگذاری کرده‌ایم که امیدواریم با همکاری بانک‌های عامل این امر محقق شود چراکه 20 میلیارد از این اعتبار در تعهد بانک‌ها است.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از انحراف طرح‌ها و انجام کمک‌های فنی و پیشرفت فعالیت‌ها در بخش ایجاد اشتغال و هدفگذاری در مسیر توانمندی 21 هزار نظارت فنی بر طرح‌های اشتغال کمیته امداد در سال گذشته انجام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار