رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سبزوار از برگزاری اولین سالگرد درگذشت پدر شعر انقلاب در سبزوار خبر داد.
کد خبر: ۸۸۷۰۸۹۴
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محمد علی ابادی با بیان اینکه اولین سالگرد درگذشت پدر شعر انقلاب در دو بخش برگزار خواهد شد اظهارداشت: ۲۲خرداد ماه و با حضور هنرمندان کشوری حوزه شعر و ادب این مراسم برگرار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بخش علمی با حضور اساتید و  شخصیت های برجسته کشوری در ساعت ۱۰صبح وبه میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می شود ادامه داد: بخش مردمی مراسم سالگرد ساعت ۹شب بر مزار مرحوم حمید سبزواری و با حضور شاعران برجسته کشور برپا خواهد شد.

علی آبادی با بیان اینکه  رونمایی از پوستر جشنواره سرودهای انقلابی اثرایمان ارضی هنرمند برجسته کشور یکی از برنامه های این مراسم خواهد بود تصریح کرد: این جشنواره در بهمن ماه و در بخش های مختلف به اجرا در خواهد آمد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین درپاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر افتتاح و بازگشایی موزه حمید سبزواری بیان داشت: علی رغم اعلام آمادگی اداره ارشاد این موضوع هنوز در هاله ای از ابهام قراردارد.

وی ادامه داد: این اداره آمادگی خود را برا تحویل ساختمان و راه اندازی اعلام کرده و متاسفانه هیچ اقدامی از سوی شهرداری برای تحویل صورت نگرفته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها