مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان:
حجت الاسلام والمسلمین رستگار، گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی انسان‌ها و بهره‌گیری از دستورات قرآن و عمل به آن است.
کد خبر: ۸۸۷۰۸۸۲
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، در مراسم افتتاحیه کلاس های ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: ماه مبارک رمضان با برکات و نعمت های الهی، ذخایر درون انسان را از خزانه موهبت و الطاف بیکران الهی غنی می سازد و راه ایمان و تقوای الهی را هموار می کند.

وی، ادامه داد: در این ماه مبارک، تمام شرایط فراهم و همه موانع بر طرف شده تا مومنان به خود پرداخته و خویش را اصلاح کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رستگار، تصریح کرد: نفس کشیدن انسان روزه دار در این ماه تسبیح خداوند است و خواب نیز در این ماه عبادت و عمل خیر و دعای شما در این ماه مستجاب می شود.

وی، اضافه کرد: انسان در این ماه باید گوش، زبان و چشم خود را کنترل و تنها روزه گرفتن به غذا نخوردن نیست.

این مقام مسئول، یادآور شد: ماه رمضان ماه رسیدن به خدا است و اگر تمام اعمال رنگ خدایی به خود بگیرند، باعث ایجاد ثواب و پاداش می‌شوند، ما باید سعی کنیم که به درگاه خداوند متعال نزدیک شویم تا قدر، قیمت و منزلت پیدا کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، در پایان گفت: انسان‌ها نباید در این ماه از رحمت الهی نا امید شوند چون که ماه رمضان ماه خدا و مایه امید و رحمت است و نباید از درگاه الهی مایوس شد.
ارسال نظرات