خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور در مورد وظیفه خانواده شهدای مدافع حرم گفت: خانواده شهدا جزو خواص جامعه محسوب می شوند و باید پیشتاز ترویج فرهنگ اسلامی باشند و بصیرت افزایی را در جامعه داشته باشند و ماهیت دشمن را به آن ها نشان بدهند.
کد خبر: ۸۸۷۰۸۷۰
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
 به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور، مینو اصلانی، در مراسم تجلیل از خانواده ای شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون، گفت: خدا را شاکریم که به ما توفیق داد که در خدمت تک تک شما عزیزان، مادران، پدران، همسران و فرزندان شهدای گرانقدری باشیم که امروز برای حفاظت از حریم ولایت جان خود را نثار کردند.

وی افزود: شهدای فاطمیون بسیار ارزشمند هستند چراکه دور از وطن خود اعزام می شوند و عاشقانه در راه امام زمان(عج) و برای حفاظت از حریم اهل بیت(ع) و دفاع از حرم حضرت زینب(س) قدم در سرزمین های دیگری می گذارند؛ این بسیار با ارزش است و امیدواریم که همه ما توفیق ادامه راه این عزیزان را داشته باشیم.

اصلانی ادامه داد: ایران و افغانستان دو کشوری هستند که همیشه مورد هجوم دشمنان بوده و با ترورهای کوری که در این دو کشور اتفاق افتاده، مردم مظلوم به خاک و خون کشیده شدند و امروز هم که شاهد بودیم که در کشور ما بار دیگر تروریسم چطور مردم را به شهادت رساند و دوازده نفر از هموطنان ما را به خاک و خون کشید.

وی تاکید کرد: این ها تصور می کنند با ترورهای کوری از این دست، می توانند عزم راسخ ایران و افغانستان و همه کشورهای اسلامی را سست کنند در حالی که این اقدامات اراده ما را مستحکم تر می کند و قدم های جوانان ایران و افغانستان و همه کشورهای اسلامی را قوی تر می کند و این ترورها عزم ما را برای مبارزه با آمریکا جزم تر می کند و معتقدیم که حق با اسلام است و این حق است که همیشه با استقامت حق مداران پیروز می شود.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور در تحلیل انگیزه سازندگان داعش نیز گفت: تصور باطل آن ها برای چند روز زندگی دنیایی است تا دیگران را قربانی بکنند و کشورها را تسلیم اراده خود کنند که خودشان به ثروت ها و سودهای کلان برسند و چند صباحی بیشتر در این دنیا خوش بگذرانند در حالیکه غافلند که این اقدامات در مسلمانان موثر نیست و شهادت در راه حفظ استقلال و آزادی آرزوی همه ماست و ما حاضریم خود را و عزیزان خود را فدا کنیم زیرا شهادت بالاترین مقامی است که انسان می تواند درک کند ولی آن ها از درک این مساله مهم عاجز هستند.

وی تصریح کرد: دشمنان در حال حاضر به جایی رسیدند که با بی هویتی خود به دنبال هویت در جاهای دیگر می گردند تا با همه مشکلاتی که دارند، سرپا بمانند؛ همانطور که آمریکا کشوری در حال سقوط از نظر اقتصادی، اخلاقی است و حتی به لحاظ مقبولیت سیاسی در حال اضمحلال است و پایه های سست و لرزان است.

اصلانی ادامه داد: اما آمریکا با سازماندهی گروه های تروریستی و تکفیری سعی می کند هویت جدیدی برای خود پیدا کند تا چند صباحی بیشتر بماند؛ در حالیکه مدافعان حرم هیچگاه اجازه نخواهند داد که این چپاولگران به اهداف خود برسند.

وی نقش جوانان را در این زمینه موثر دانسته و تاکید کرد: امروز جوانان ما در کشورهای اسلامی نیازمند ایستادگی و مقاومت هستند و لازم است که دشمن را بهتر بشناسند و این با تلاش در مسیر تحصیل و سنگرهای علمی محقق می شود تا بتوانیم در برابر کشورهای جنایتکار ایستادگی کنیم همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند که ما باید در صحنه های علم، دانش، سازندگی و اقتصاد پیشرفت کنیم تا بتوانیم در برابر این جنایتکاران ایستادگی کنیم و قطعا با حرکت مادران، همسران و خواهران مدافعان حرم این اتفاق با انگیزه ای که آن ها از خود نشان دادند، اتفاق می افتد و ان شالله خواهیم توانست کشورمان را بسازیم و با پیشرفت های علمی و اقتصادی این جنایتکاران را زمینگیر کنیم.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور در خصوص وظیفه خانواده شهدای مدافع حرم نیز گفت: خانواده شهدا جزو خواص جامعه محسوب می شوند و باید پیشتاز ترویج فرهنگ اسلامی باشند و بصیرت افزایی را در جامعه برای جوانان داشته باشند و ماهیت دشمن را به آن ها نشان بدهند و لازم است که خودشان نیز دائما بصیرت افزایی داشته باشند تا در مسیر ولایت بتوانند هر مرحله از تحرکات دشمن را پیش بینی کنند.

وی روشنگری در زمینه فرهنگ اسلامی ایرانی را اولویت موضوعات بصیرت افزایی دانسته و تاکید کرد: بحث نفوذ بسیار جدی است و در نوع نگاه و رفتار ما به دنیا موضوعات بسیار جدی است و ما باید مراقب آن باشیم، قطعا خانواده های معظم شهدا اولین سنگرهایی هستند که باید جلوی نفوذ را بگیرند، دشمن نه در سنگر نظامی با ما می جنگد بلکه در جبهه های فرهنگی علیه ما قیام کرده است.

اصلانی با بیان اینکه تاسیس نزدیک به 200 شبکه ماهواره ای فارسی زبان برای خدشه دار کردن فرهنگ اسلامی ما است، گفت: دشمنان می خواهند ما را از دین و اسلام جدا کنند و تبلیغاتی هم در جامعه دارند و اگر ما جوانان را در سنگر علم، دانش، بصیرت و آگاهی کاملا توجیه کنیم قطعا دنیای غرب و فرهنگ غربی نمی تواند نفوذ کند.

وی افزود: پیام خون شهدای مدافع حرم بویژه برای دختران جوان، حفظ سنگر عفاف و حجاب است تا خانواده ها در جهت مقابله با فرهنگ غربی خود را مصون کنند و امیدوارم ان شالله خدا به همه ما توفیق ادامه راه این شهدای گرانقدر را عطا بفرماید و بتوانیم در سنگر علم، ایمان و مقاومت همچنان بدرخشیم.

 مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور در پایان با بیان اینکه این سازمان از نظرات و پیشنهادات خانواده های شهدای مدافع حرم در مورد فعالیت های بسیج استقبال می کند، گفت: شما عزیزان باید در صحنه حضور داشته باشید و فعالیت کنید و ما این انتظار را داریم که در بسیج با زمینه هایی که فراهم کرده است شاهد حضور شما عزیزان بویژه دختران جوان باشیم تا ان شالله فعالیت های فرهنگی، آموزشی و تربیتی انجام بدهید.

گفتنی است مراسم تکریم از 200 خانواده از شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون، 17 خردادماه، به همت سازمان بسیج جامعه زنان کشور و معاونت بین الملل سازمان بسیج در تالار ارغوان شهر ری با برگزاری ضیافت افطاری انجام شد.

ارسال نظرات