خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد نتیجه حوادث تروریستی را نفرت از آمریکا و آل سعود عنوان کرد و افزود: حوادث این چنینی بر ملتی که تجربه هشت سال دفاع مقدس را دارد تأثیری نخواهد داشت و جمهوری اسلامی ایران متحد و با عزمی راسخ به سوی اهداف خود پیش خواهد رفت.
کد خبر: ۸۸۷۰۸۵۴
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاري بسيج از خور : امام جمعه خور در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی در مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی(ره) گفت: نتیجه قطعی این جنایات چیزی جز نفرت از آمریکا و آل سعود نیست.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مهدی نژاد افزود: حوادث این چنینی بر ملتی که تجربه هشت سال دفاع مقدس را دارد تأثیری نخواهد داشت و جمهوری اسلامی ایران متحد و با عزمی راسخ به سوی اهداف خود پیش خواهد رفت.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران حرکتی رو به جلو دارد و ترقه بازی ها در اداره مردم تأثیر نخواهد داشت، آن ها کوچکتر از آن هستند که بتوانند در اداره ملت و مسئولا نظام جمهوری اسلامی اثر گذار باشند.

خطیب جمعه خور افزود: این حوادث نشان داد اگر جمهوری اسلامی ایران در نقطه مرکزی فتنه ها ایستادگی نمی کرد تا کنون گرفتاری های بسیاری از این قبیل را شاهد می بودیم.

وی با انتقاد از کسانی که مدافعان حرم را زیر سؤال می برند گفت: اگر مدافعان حرم نبودند به جای اینکه در خاک سوریه با تروریست های تکفیری مبارزه کنیم باید در خاک کشور خودمان به جنگ آن ها می رفتیم.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد قربانیان این حادثه را مردمی که برای حل مشکلات به نمایندگان مراجعه کرده بودند معرفی کرد و افزود: این اقدام به هیچ وجه ارزش عملیاتی نداشته است و بیشتر جنبه تبلیغاتی و روحی داشته است.

وی با بیان اینکه تروریست ها به اهداف خود در حرم امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی نرسیدند گفت: جمهوری اسلامی ایران تا کنون با اقتدار و اشراف کامل در مواجهه با عملیات و اقدام های تروریستی عمل کرده و بسیاری از آن ها را قبل از هر اقدامی ناکام گذاشته است.

امام جمعه خور با اشاره به این که ایران یکی از اصلی ترین قربانیان تروریست بوده است خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران قربانی تروریست بوده و ۱۷ هزار قربانی ترور که به دست منافقین کوردل شهید شدند تجربه گران سنگی در مقابله با این جریان ها دارد و به فضل الهی در مواجهه با چنین اتفاق ها مستحکم تر خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها