مراسم جشن ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) در سپاه ناحیه تربت حیدریه برگزار شد

در روز ولادت باسعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) مراسم جشن و مولودی خوانی در سپاه ناحیه تربت حیدریه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۰۸۰۶
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، این مراسم با مولودی خوانی پاسدار اکبر دهقان و سخنرانی حجت الاسلام رحیمی صبح امروز برگزار گردید.
 
حجت الاسلام رحیمی ابراز داشت: در خصوص امام حسن مجتبی(ع)، گفته می شود که از لحاظ صورت و سیرت بیش از دیگر امامان به رسول گرامی اسلام شبیه و حُسنِ خلق، کرامت، جوانمردی، یتیم نوازی و دیگر سجایای اخلاقی را از جد بزرگوارش به ارث برده بود.
 
مسئول شجره طیبه صالحین سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: در مظلومیت امام حسن علیه السلام همین بس که ولادت او بدلیل وقوع در ماه مبارک رمضان کمتر مورد توجه است. این در حالی است که او عزیز پیامبر اکرم(ص) بوده و از جوانان اهل بهشت است، پس بر ما است که به عنوان شیعه و پیرو پیامبر گرامی اسلام(ص) از مقام سبط اول تجلیل کنیم، در ولادت او شادمانی کنیم و بدانیم تنها پیوند با او و دیگر معصومین علیهم السلام است که زندگی ما را سراسر سعادت و آرامش می کند.
 
شایان ذکر است همه ساله در پانزدهمین روز از ماه میهمانی پروردگار، مصادف با میلاد امام حسن مجتبی(علیه السلام)به احترام کرامت، بخشش و جود آن بزرگوار و روز اکرام مراسم جشن و سرور در سپاه ناحیه تربت حیدریه برگزار می گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها